He he.. Tyvärr så är inte det jag utan Triggerhappy.Liwa1 skrev:2663986
Affe, det såg ju kanon ut, gillar bilden med tummen och gnistrorna. HW, att du fixade denna dag slår nog mycket av alla bandagar
Nogger, visst var det tråkigt att köra....
Rotorp skrev:2663992Fan att man missa detta ypperliga tillfälle och ändå bor man bara 45 min från banan.
Undrar vart info finns om kommande sammankomster??
Alltid härligt att se lite Husabergare. Undra om min 500 gör sig "tillräcklig" på Sviestad i vår.ozto skrev:2664215Du missade ju dagens åkning med.... Dock vad det lite halt!
ozto skrev:2664215Du missade ju dagens åkning med.... Dock vad det lite halt!
M:et skrev:2664013Det här är ju bara för mycket Köra bana i december!!! Jag vill också!!!!!!!!!!!!! Kul att se Torbson på hoj igen och att Affe är nöjd med nya moppen Nogger, var det nån fart i den nya raketen då?
//julklappshandlaren...
Liwa1 skrev:2663986Vad är en bal på slottet jämfört med att handla julklappar, fixa inför julen.
Det var kanonkul i affärerna med alla julklappstokiga människor
Ångrar hur mycket som helst att jag inte åkte ner och testade min nya hoj. Visst har jag långkalsonger så jag kan köra idag men nu ska vi på dop.
Så jag är avis som bara den och har insett att jag och min hoj får genomlida vintern innan vi ska träffas på banan.
Affe, det såg ju kanon ut, gillar bilden med tummen och gnistrorna. HW, att du fixade denna dag slår nog mycket av alla bandagar
Nogger, visst var det tråkigt att köra....
Nogger skrev:2664692Ha ha !! Ja vilken sjuk dag det va från början till slut !
För att ta det från början så va det så att jag prata med lillan och hon grämde
sig för att hon inte kunde åka ner den 16-17:e DECEMBER och köra bana ??? Jag uttryckte ngt i stil med YEAH Right klart att det är bandag....
*bortklippt massa dravelsnack*
QUOTE]
Nogger! Kontakta inte mig via msn, jag hatar dig och jag är inte alls avis.....
/ Liwa1 - som bara fått torrköra sin nya hoj i pannrummet
Nogger skrev:2664696JAPP !!!!
Japp det va skittråkigt, jag hade hellre trängts och handlat julklappar, din gubbe höll på och få slag när jag ringde honom och höll upp telefon när affe och tobbe passerade med 13-14 000 varv på nålen....
Nitrous skrev:2664904Du kan dra åt hel...e , jag hatar dig, du är inte min kompis längre
8 dgr före jul vill jag inte höra ett 600cc yl passera samt en till jagandes efter.
Själv har man låtit grönsaken hemma vara tyst och stå i dvala sedan 1 nov bara för att abstinensen inte ska bli för stor. Och NU PAJJADE DU ALLT
Jag svarade bara för att jag trodde du skulle berätta att det var halt, blött, blåsigt, värdelöst.. ja allt sånt där som det ska vara 16 dec
Argh#¤€£@€!"#¤ .. svin
Liwa1 skrev:2664711
Nogger! Kontakta inte mig via msn, jag hatar dig och jag är inte alls avis.....
/ Liwa1 - som bara fått torrköra sin nya hoj i pannrummet
Jag kan inte annat säga än att jag är toknöjd med denna hojen.Trinity skrev:2664475Affe...äntligen har jag någon som förstår vilken sjukt kul hoj CBR 600 RR är Kawans bromsar kändes som en gammal sur volvo jämfört med hondans. Några extra horses på din oxå hörde jag, du kommer att ha galet kul på den!!!
(Kan ana lite svensk avundsjuka här och var...)
ozto skrev:2665210Fastnade inte silvertejps suzukin på bild eller var jag för snabb? inte en bild på mig från i lördags....
Nitrous skrev:2664904Du kan dra åt hel...e , jag hatar dig, du är inte min kompis längre
8 dgr före jul vill jag inte höra ett 600cc yl passera samt en till jagandes efter.
Själv har man låtit grönsaken hemma vara tyst och stå i dvala sedan 1 nov bara för att abstinensen inte ska bli för stor. Och NU PAJJADE DU ALLT
Jag svarade bara för att jag trodde du skulle berätta att det var halt, blött, blåsigt, värdelöst.. ja allt sånt där som det ska vara 16 dec
Argh#¤€£@€!"#¤ .. svin
Nogger skrev:2665234
Då ska vi se, att göra idag :
- Avboka biljetter till gotland (verkar inte behövas..)
- Lämna tillbaka blåvästen..
- Bygga ett garage i Lapplands Väsby...
- Berätta för dig att tobbe jobbar med layout och är duktig på PH-shop, det va kallt, blött och blåsigt !! NOT !!!!!!!!!
- Blockera Lillan på Msn
När åker vi nästa gång ha ha !!!
Ang telefonsamtalet , eller kanske ändå...
hur blir det 2007 har ni planerat luciaåkning ännu ?? /M
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |