Sviestad....Lite Julkörning! BLI AVUNDSJUK!!

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
RSV4 Factory
Blir det någon körning i mellandagarna, och är isf licens ett måste eller räcker det med A-kort och mad racingskills? ;D

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Det gick som man kunde förvänta sig. Det finns inget egentligt hinder för att få köra men pga. griniga gubbar i huvudstyrelsen och den förbannade jantelagen så blev det givetvis ett nej till körning. Får inte dom så får inte vi typ.

Något positivt är i alla fall att vårt nya miljöbeslut träder i kraft 1 april 2009 och efter det har vi miljötillstånd att träna rr varje tisdag hela året mellan 16-20 eller om det är 17-20 och även "rr-utbildning" på lördagar 10-14 hela året så nästa år, då djävlar kan vi köra!

/HW

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Det gick som man kunde förvänta sig. Det finns inget egentligt hinder för att få köra men pga. griniga gubbar i huvudstyrelsen och den förbannade jantelagen så blev det givetvis ett nej till körning. Får inte dom så får inte vi typ.

Något positivt är i alla fall att vårt nya miljöbeslut träder i kraft 1 april 2009 och efter det har vi miljötillstånd att träna rr varje tisdag hela året mellan 16-20 eller om det är 17-20 och även "rr-utbildning" på lördagar 10-14 hela året så nästa år, då djävlar kan vi köra!

/HW

RR-utbildning, det lät intressant. Vad kommer det att innebära, är det bara för nybörjare eller är det även för sådana som kört ett tag?

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
vafan, jag hade lätt kommit och kört om möjligheten fanns och jag visste om det innan, blir de nån mer körning iår?`jag vill också köra moppe jue ..

pälle_

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2006
Hoj
r6

/HW

Härligt, äntligen mer träningar på sviestad :tummenupp
Skitbra!

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser

/HW

:banana :Rockbanan

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
.....får gåshud när jag tänker på hur vi satt och garvade på vägen ner och
undrade om vi skulle få åka något och sen hur vi bara satt och mös på vägen
hem efter en sjukt rolig dag:tummenupp Det där är ett roligt minne för livet...

:yoparty

Aaa.. underbara minnen, tack HW.. :)
Jag skulle gärna köra i år också, men tyvärr så är hojen nedplockad... :gnissla

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Det är ju inte så lätt. Lucia är visserligen på en tisdag men banan är bokad med halkkörning för bilar fram till 16 och då är det ju mörkt.

Det skulle ju vara möjligt att kolla tillgången helgen efter... om det är intressant.

/HW

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
...nu kom det jue lappmögel bara för att man ens tänkte tanken.......//M

Det är ju inte så lätt. Lucia är visserligen på en tisdag men banan är bokad med halkkörning för bilar fram till 16 och då är det ju mörkt.

Det skulle ju vara möjligt att kolla tillgången helgen efter... om det är intressant.

/HW

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...