ozto
Testförare
Rotorp skrev:2377285Ser ut som det kan bli hög luftfuktighet idag på banan.
det kommer torka!
Rotorp skrev:2377285Ser ut som det kan bli hög luftfuktighet idag på banan.
pitte skrev:2377004Ingen som vill träna nu efter års-racet när det är mindre classic-hojar att titta på , hi hi!
Machmud skrev:2377435När börjar körningen?
Babar skrev:237743817 släpps hojarna ut.. innan dess ska inskrivning, betalning o annat va fixat..
Bikerbitch skrev:2377398Humdidum, här regnar det. Beslutsångest. Åka eller inte åka..
Machmud skrev:2377439Låter ju möjligt... körning till 21?
MC Doktorn skrev:2377448Så klart du ska åka det blir torrt SMHI lovar uppehåll em och kväll
håkan skrev:2377342Va menaru nu? mindre classic hojar att VÄJA för menar du?![]()
![]()
Gustav1 skrev:2377555Utsikter till onsdag morgon
Regnet, med lokal åska, i nordligaste Östergötland drar bort. Senare i dag tillfälligt växlande molnighet och ca 20 grader. Men ett område med regn eller skurar når i eftermiddag den södra delen och rör sig sedan upp över resten av området. Sydlig vind, i natt ostlig eller växlande.
Ja, om man verkligen vill så kan man ju tolka det som uppehåll...men då får man vara bra optimistisk...
Bikerbitch skrev:2377567Onsdagen är ju inte intressant![]()
Gustav1 skrev:2377583Utsikter till onsdag morgon från och med nu, asså!
Det är bara att sätta dig på hojen, sätt hälen mot depåstödet och rulla fram hojen så löser det sig.Bikerbitch skrev:2377588Ahaaaaaa, my bad.
Jag hoppas transiten är lutar-vänlig. Jag har ingen expertis hjälp på mitt depåstöd idag och kan således inte själv ta bort det medan jag håller i hojen och sen svinga mig upp på den.
Neutral skrev:2377599Det är bara att sätta dig på hojen, sätt hälen mot depåstödet och rulla fram hojen så löser det sig.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |