Vart har du gömt de bilderna?
Men med enbart det som bakgrund är det svårt att gå fram och starta en konversation
typ: "Tja! det är du som är aktiv på sporthoj.com och har angett att du är en 08a i exil och bor i norrköping va?"
Jag kommer idag faan om det regnar då skiter jag i att byta till gul grupp
Hallå där! - En Oxelösundare bangar väl aldrig! Uppvuxen där en gång i tiden
Bilder från dagens övning som Junior tog finns under fotoforumet här.
Alla bilder finns på http://www.lmsroadracing.se/bildarkiv2/traeningsbilder/20110630-trafikoevning
Tack för en bra kväll!
/BosseB
Du hälsade aldrig "rätt"! :mad
Jag fick höra att vi förmodligen snackade lite, men jag vet fortfarande inte riktígt vem JonteB är. Du skulle ju använda frasen ovan, det var ju överens om!!
Det fanns i stort sett bara "värmadäckentempo bilder" på snabba gruppen. Är det politiskt eftersom de ligger på LMS hemsida och det finns fler i gömmorna, eller blev det så?
Var så himla mkt bra bilder från alla andra grupper!
nejdå, det blev gul grupp men det gick så dåligt i början att jag ville byta tillbaka men sen hände nått och det gick ganska bra och bättre blev det ju mer jag körde
Ser ju riktigt bra ut på bilden tycker jag
(Tror det är du iaf...)
hahah ...i början när vi ställde upp oss i grupperna stod jag i mellangruppen bredvid båda er med superdukes och funderade ett bra tag på vem som möjligtvis kunde vara du. Sen blev jag avbruten ur funderingen och började snacka med andra istället och hälsningen glömdes helt enkelt bort. Jag har den gula/röda/svarta aprilian med blåa fälgar
Jag utlovar bättring till nästa gång!
Det står att man får köra med goretex ställ i lugna gruppen, funkar det med skinnjacka (med skydd) + kevlarjeans + stövlar/handskar/ryggskydd ?
Heldagarna är de drop-in me
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |