Svinträffen.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
:sjuk :gråta

Får en stor tår i ögat.... Svinträffen var som ett kinderägg jämfört med andra hojträffar eller fester....

En "vanlig" fest är party och öl en kväll i baren och discot, en traditionell träff träff är att dricka öl vid tältet på gräsmattan och kolla på liveband i ett stort partytält, och solresan är att softa med en kall öl på stranden....

På Svinträffen var det allt, en juste hojrunda på vägen dit, softa på en skön strand med en kall öl, svepa en kall öl utanför tältet, ha det gott i baren på festplatsen, rocka loss med ett bra liveband i logen....

Trist att det inte blir igen, men MC-Dagarna i Västervik, Lelleträffen på Goltland, eller en ruggigt bra SH-sommarfest på ett trevligt ställe, kan ju bli ett bra/ännu bättre alternativ??! :) eller inte.... :4skrika :huvet

/Edit. Varit på Svinträffen sedan -97, "alltid" vetat vad göra i slutet av juli, men så blir det inte i år, tydligen, känner mig en smula vilsen och handikappad.... :kryckor /slut edit/

/B
 
Last edited:

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Men neeej! Smärta. Missade förra året pga tragedi. Men annars har det varit ett stadigt besök sedan -00. Vart ska jag nu ta vägen med mina Galtkompanjoner :död
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
benkar skrev:
/Edit. Varit på Svinträffen sedan -97, "alltid" vetat vad göra i slutet av juli, men så blir det inte i år, tydligen, känner mig en smula vilsen och handikappad.... :kryckor /slut edit/

/B


Känner samma som du! Har sett fram imot denna svinträffen redan sen jag lämmnade förra.

Vilsen är rätta ordet!

=(
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
benkar skrev:
:sjuk :gråta

Får en stor tår i ögat.... Svinträffen var som ett kinderägg jämfört med andra hojträffar eller fester....

En "vanlig" fest är party och öl en kväll i baren och discot, en traditionell träff träff är att dricka öl vid tältet på gräsmattan och kolla på liveband i ett stort partytält, och solresan är att softa med en kall öl på stranden....

På Svinträffen var det allt, en juste hojrunda på vägen dit, softa på en skön strand med en kall öl, svepa en kall öl utanför tältet, ha det gott i baren på festplatsen, rocka loss med ett bra liveband i logen....

Trist att det inte blir igen, men MC-Dagarna i Västervik, Lelleträffen på Goltland, eller en ruggigt bra SH-sommarfest på ett trevligt ställe, kan ju bli ett bra/ännu bättre alternativ??! :) eller inte.... :4skrika :huvet

/Edit. Varit på Svinträffen sedan -97, "alltid" vetat vad göra i slutet av juli, men så blir det inte i år, tydligen, känner mig en smula vilsen och handikappad.... :kryckor /slut edit/

/B

Detta är inte sant!!!!!!

Det kan inte vara sant, det får inte vara sant..

Har ju redan fixat semester sista helgen i juli..:( Har varit där alla åren utom det första, det är en tradition ju!!!!!

:gråta :gråta :gråta

Men jag vet hur mycket jobb det är, har ju själv jobbat på Svinträffen 3 år..
Tack Svineri för alla år av Sveriges bästa träff!!!!!!!
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Istället för Svinträffen tycker jag alla ska åka ner till Minnesluckan som Vurpans Vänner ordnar utanför Laholm den 8-10 juli, så får man ändå träffa alla goa knuttor & knuttar som man vanligtvis träffar på Öland!! :tummenupp

Mer info här: http://medlem.spray.se/pedda77/
 

Olander

Olander
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Halmstad/Osby
Hoj
CRF 450 X / R1
Milla skrev:
Istället för Svinträffen tycker jag alla ska åka ner till Minnesluckan som Vurpans Vänner ordnar utanför Laholm den 8-10 juli, så får man ändå träffa alla goa knuttor & knuttar som man vanligtvis träffar på Öland!! :tummenupp

Mer info här: http://medlem.spray.se/pedda77/

Kommer sakna mitt svineriland, där man fick göka o stöka..

Minnesluckan har potensial att kunna bli en ny "svinträff", vi får bara se till att få dit folket..
P.s Badstranden från Öland finns inte där.. men det kan bli vått ändå, vi som var där förra året vet, simma lugnt d.s
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
Milla skrev:
Istället för Svinträffen tycker jag alla ska åka ner till Minnesluckan som Vurpans Vänner ordnar utanför Laholm den 8-10 juli, så får man ändå träffa alla goa knuttor & knuttar som man vanligtvis träffar på Öland!! :tummenupp

Mer info här: http://medlem.spray.se/pedda77/

Kan vara ett alternativ!

MÅSTE hitta en ersättare för svineri :tuttar
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Olander skrev:
Kommer sakna mitt svineriland, där man fick göka o stöka..

Minnesluckan har potensial att kunna bli en ny "svinträff", vi får bara se till att få dit folket..
P.s Badstranden från Öland finns inte där.. men det kan bli vått ändå, vi som var där förra året vet, simma lugnt d.s


Jaa bara det är lite mindre blött än förra året så kan et bli hur kanon som helst!! :) Men jag hade så jäkla kul trots allt regn, bara alla goa männsikor kommer i år med, + resterande från Svin= går ej att misslyckas :)
 

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
lite här o lite där
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
Milla skrev:
Istället för Svinträffen tycker jag alla ska åka ner till Minnesluckan som Vurpans Vänner ordnar utanför Laholm den 8-10 juli, så får man ändå träffa alla goa knuttor & knuttar som man vanligtvis träffar på Öland!! :tummenupp

Mer info här: http://medlem.spray.se/pedda77/

Risken finns att man åker dit.

Är det inte Skagen ungefär samtidigt?
 

Batte

Mer eller mindre sinnesförvirad.
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Falun
Hoj
Inte ännu, därimot har jag en van.
Ja ska till delta träffen.
Viseligen i bil, men det får gå ändå.
Ska ta min van upp, så ja får me mycket öl å tältet.
Har flyttat till den fina staden Falun, så det är bara att höra av sig till AW om ni vill ha grejor med upp.
Dera sida är http://www.aw-falun.com
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top