Svinträffen.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Fnutten skrev:
Verkar som det blir några som mullrar ner i år och :fyllisar

Länge sedan sist Fnutten.. du får ta och styra upp det här med vädret lite..
Jo, blir bara vädret hyfsat så lär det bli mycket folk på Öland...! Så, då syns vi där, eller kanske redan på vägen ner!

/B
 

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Ort
Grundämnet?
Hoj
SVulstig
benkar skrev:
Länge sedan sist Fnutten.. du får ta och styra upp det här med vädret lite..
Jo, blir bara vädret hyfsat så lär det bli mycket folk på Öland...! Så, då syns vi där, eller kanske redan på vägen ner!

/B

Dansar soldansen som besatt och tillber stora väderguden Osmond :Bugar :hihi

Mental uppladdning har redan börjat, ska bli gött att komma ner till Öland.
 

Krillelundgren

Förbjuden väg är oftas hårt sliten.
Gick med
30 Jun 2004
Ort
Oskarshamn
Hoj
KTM 640 SM
Oskarshamn - Öland!

:cool: Finns det några från Oskarshamn eller runt omkring som ska till :rock Svinträffen? :öl
Har ingen lust att åka själv! :hej
Hänger gärna på förbipasserande!!!
 

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Linköping
Hoj
CB1000R
Krillelundgren skrev:
:cool: Finns det några från Oskarshamn eller runt omkring som ska till :rock Svinträffen? :öl
Har ingen lust att åka själv! :hej
Hänger gärna på förbipasserande!!!

Det är ju bara åka ner till ölandsbron och ta och haka på ett gäng som ser lämligt ut :D
 

Batte

Mer eller mindre sinnesförvirad.
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Falun
Hoj
Inte ännu, därimot har jag en van.
Vi får väll gå runt å presentera oss för varandra. Troligen kommer jag bo i ett Hojsnacks läger. För det var ett jäkla röj förra året, så det är därför jag ska dit igen. Kom gärna för bi å växla nåra ord, annars ses vi på stranden.
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Fnutten skrev:
Dansar soldansen som besatt och tillber stora väderguden Osmond :Bugar :hihi

Mental uppladdning har redan börjat, ska bli gött att komma ner till Öland.

Ska sommaren fortsätta i samma tempo/stil som nu, så blir det till att övergå från att tillbe Osmond, solguden, till att hota... det SKA vara sol på Öland om en vecka! :fatta! Torsdag 29 juli SKA jag flyta runt på stranden i strålande solsken med en kall pils i handen... :rofl

/B
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
benkar skrev:
Ska sommaren fortsätta i samma tempo/stil som nu, så blir det till att övergå från att tillbe Osmond, solguden, till att hota... det SKA vara sol på Öland om en vecka! :fatta! Torsdag 29 juli SKA jag flyta runt på stranden i strålande solsken med en kall pils i handen... :rofl

/B

Tjillevippen!

Orkar inte mejla så du får veta här o nu då att jag o Anna o Pia åker ner, och ev så kommer Missnöjdkillarna oxå i slutet av veckan..Vi tar oss dit själva, vi ska på lite semster innan så vi ses där på torsdan! :) :fyllisar
Appropå att flyta runt vid stranden så har jag köpt en dubbelluftmadrass(152cm bred), så cool :) :yoparty Så det SKA va sol!
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Milla skrev:
Tjillevippen!

Orkar inte mejla så du får veta här o nu då att jag o Anna o Pia åker ner, och ev så kommer Missnöjdkillarna oxå i slutet av veckan..Vi tar oss dit själva, vi ska på lite semster innan så vi ses där på torsdan! :) :fyllisar
Appropå att flyta runt vid stranden så har jag köpt en dubbelluftmadrass(152cm bred), så cool :) :yoparty Så det SKA va sol!

Sol BLIR DET! :banana

Och vi ska nog kunna välta den breda luftmadrassen... :D :tungan

Ser ut att bli många Tokholmare, bara Rapidosar & Missnöjd MC blir ju minst 35 pers! :tummenupp Till det kommer andra Tokholmare som längtar efter sol och party... :fyllisar , samt allt annat kul folk från hela landet, gamla, nya, och blivande bekanta, säkert över 1.500 pers som letar sig ner till Svinträffen i år, uppåt 2.000 kanske?! Kan ju inte bli annat än bra!

Håller planerna så mullrar gänget jag kör ner med, in på Svinträffen efter lunch på torsdagen, efter en 1,5 dag lång resa på mindre vägar... !

//B
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
benkar skrev:
Sol BLIR DET! :banana

Och vi ska nog kunna välta den breda luftmadrassen... :D :tungan

//B


Öpp öpp öpp!

Här ska inte vältas nått, :ajjabajja möjligtvis nån söt pojke bara? :kär Om de finns sånna där? :confused:

Men dricka sprit kan vi göra! :dricka
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Milla skrev:
Öpp öpp öpp!

Här ska inte vältas nått, :ajjabajja möjligtvis nån söt pojke bara? :kär Om de finns sånna där? :confused:

Men dricka sprit kan vi göra! :dricka

Du får väl välja ut något lämpligt "offer" och bjuda in till en långrunda på flytmadrassen ute i vattnet, och köra med en gammal klassiker, -"oooops, soppatorsk... vad gör vi nu..." :tummenupp

/B
 

Mawerick

nu även turboladdad version
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Åhus
Hoj
Hayabusa
Milla skrev:
Öpp öpp öpp!

Här ska inte vältas nått, :ajjabajja möjligtvis nån söt pojke bara? :kär Om de finns sånna där? :confused:

Men dricka sprit kan vi göra! :dricka
klart att det kommer att finnas söta pojkar där.....kan juh garantera åtminstone 1st tokvild o toksingel som e lättvält :fyllisar
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
benkar skrev:
Du får väl välja ut något lämpligt "offer" och bjuda in till en långrunda på flytmadrassen ute i vattnet, och köra med en gammal klassiker, -"oooops, soppatorsk... vad gör vi nu..." :tummenupp

/B

Hahaha, vilken klassiker..har aldrig hört den förut, men det betyder ju inte att den inte är värd att pröva? :lol
 

Batte

Mer eller mindre sinnesförvirad.
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Falun
Hoj
Inte ännu, därimot har jag en van.
Det värkar som det blir ett härligt gäng som ska dit här ifrån. :fyllisar

Jag ser verkilgen fram mot att träffa er.
Jag drar fårn Uppsala kl 9 på torsdags morgonen, sen vet man aldrig när man kommmer in sladdande där nere. Men ölen kommer att vara väl kylda.

Hoppas att alla körfösicktigt dit, så vi ses där.
 

Röd är snabbast

Mackantls97
Gick med
23 Mar 2004
Ort
Gävle
Hoj
Suzuki TL1000S(uperdeluxe)
Fredag!

Fredag!

Vi är 2 st från gävle som tänkte kryssa ner på fredag vid typ 8 på morgonkvisten....någon som ska ner då?? :fyllisar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top