Rosell
Toooourer
VIF Svullo... Du var grym!!!
honkiie skrev:Ja, svinigt okänsligt och dumt av mig att säga att jag tycker han blev skamligheten själv i slutet av sin karriär. Det var skämmigt/tragiskt och inget annat att se han i tv. Sen nog har han gjort lite roliga saker som det med bilarna och sånt. Jag ber om ursäkt om jag sårat någon nära vän till svullo, ni verkar ju vara det eftersom ni börjar gråta floder av min okänslighet.
tycon1 skrev:Låter som du fått en dålig efarenhet? Avundsjuk för att han egentligen är roligare än dig?
Och jag tycker ni är jävla crybabies, jag sa att om jag blivit lika pinsam som svullo skulle jag också fundera på det. T.ex han var med i hundra höjdare var ju enbart pinsamt och skamligt. Man fattar ju att nånting inte står rätt till. Jag är inte i den här tråden för att kasta skit på svullo. Däremot så förklarar jag vad jag tycker när alla börjar skriva att jag förtjänar att råka ut för olyckor och att jag är en cp.tycon1 skrev:Honkiie ärligt talat, har du träffat honom någongång? Han är en skådespelare....Han spelar dum/korkad/ful/äcklig....du tror ärligt talat att han är så i sitt verkliga liv också? Han sades vara en mycket trevlig person (har en kompis som är kusin med honom) och väldigt städad i övrigt...
Tycker du beter dig riktigt jävla dumt ..
honkiie skrev:Och jag tycker ni är jävla crybabies, jag sa att om jag blivit lika pinsam som svullo skulle jag också fundera på det. T.ex han var med i hundra höjdare var ju enbart pinsamt och skamligt. Man fattar ju att nånting inte står rätt till. Jag är inte i den här tråden för att kasta skit på svullo. Däremot så förklarar jag vad jag tycker när alla börjar skriva att jag förtjänar att råka ut för olyckor och att jag är en cp.
Du medGustav1 skrev:Du kunde ju hållt käft från början istället.
honkiie skrev:Om jag vore lika skämmig som svullo skulle jag också tagit livet av mig.
honkiie skrev:Du med
ultimate_TF skrev:Vila i frid
För oss som vill minnas.
http://media.putfile.com/Svullo---Elake-Polisen-rycker-ut
http://media.putfile.com/svullo-klubba
honkiie skrev:Du med
honkiie skrev:Och jag tycker ni är jävla crybabies, jag sa att om jag blivit lika pinsam som svullo skulle jag också fundera på det. T.ex han var med i hundra höjdare var ju enbart pinsamt och skamligt. Man fattar ju att nånting inte står rätt till. Jag är inte i den här tråden för att kasta skit på svullo. Däremot så förklarar jag vad jag tycker när alla börjar skriva att jag förtjänar att råka ut för olyckor och att jag är en cp.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|