svullo är död

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Ingen...
honkiie skrev:
Ja, svinigt okänsligt och dumt av mig att säga att jag tycker han blev skamligheten själv i slutet av sin karriär. Det var skämmigt/tragiskt och inget annat att se han i tv. Sen nog har han gjort lite roliga saker som det med bilarna och sånt. Jag ber om ursäkt om jag sårat någon nära vän till svullo, ni verkar ju vara det eftersom ni börjar gråta floder av min okänslighet.

Låter som du fått en dålig efarenhet? Avundsjuk för att han egentligen är roligare än dig? :7peta

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
tycon1 skrev:
Låter som du fått en dålig efarenhet? Avundsjuk för att han egentligen är roligare än dig? :7peta
svullo.jpg

Grymt avundsjuk.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Honkii, tycka vad man vill om Svullo som rollfigur, men det är väl inte denna tråd rätt ställe för att ta upp.

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Ingen...
Honkiie ärligt talat, har du träffat honom någongång? Han är en skådespelare....Han spelar dum/korkad/ful/äcklig....du tror ärligt talat att han är så i sitt verkliga liv också? Han sades vara en mycket trevlig person (har en kompis som är kusin med honom) och väldigt städad i övrigt...

Tycker du beter dig riktigt jävla dumt ..

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
tycon1 skrev:
Honkiie ärligt talat, har du träffat honom någongång? Han är en skådespelare....Han spelar dum/korkad/ful/äcklig....du tror ärligt talat att han är så i sitt verkliga liv också? Han sades vara en mycket trevlig person (har en kompis som är kusin med honom) och väldigt städad i övrigt...

Tycker du beter dig riktigt jävla dumt ..
Och jag tycker ni är jävla crybabies, jag sa att om jag blivit lika pinsam som svullo skulle jag också fundera på det. T.ex han var med i hundra höjdare var ju enbart pinsamt och skamligt. Man fattar ju att nånting inte står rätt till. Jag är inte i den här tråden för att kasta skit på svullo. Däremot så förklarar jag vad jag tycker när alla börjar skriva att jag förtjänar att råka ut för olyckor och att jag är en cp.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
honkiie skrev:
Och jag tycker ni är jävla crybabies, jag sa att om jag blivit lika pinsam som svullo skulle jag också fundera på det. T.ex han var med i hundra höjdare var ju enbart pinsamt och skamligt. Man fattar ju att nånting inte står rätt till. Jag är inte i den här tråden för att kasta skit på svullo. Däremot så förklarar jag vad jag tycker när alla börjar skriva att jag förtjänar att råka ut för olyckor och att jag är en cp.

Du kunde ju hållt käft från början istället.

13000rpm

Full rulle....
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
TL1000
honkiie skrev:
Om jag vore lika skämmig som svullo skulle jag också tagit livet av mig.

Visa lite respekt för F-N! :4skrika
Tycker inte du ska säga nåt sånt, även om du tycker det.
Tänk på hans barn o anhöriga!!

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
honkiie skrev:

Nu blir jag snart riktigt JÄVLA förbannad på dig!
Hur fan KAN man resonera & uttrycka sig på det viset?

Dessutom uttycka sina åsikter om vilken sorts ROLLFIGUR han spelade för att försörja sig! tror du han satt sådär i soffan hemma på kvällarna eller, dumhuve!
Nej han satt , precis som alla andra pappor gör, i soffan & kramades med sina barn.....något han inte kommer göra mer...

Stäng kakluckan nu, visa lite respekt!!!... :fatta!

Last edited:

RandomHero

Bruksare!
Gick med
26 Aug 2005
Hoj
ktm 660 - 06
honkiie skrev:

Alltså lägg ner haschpipan och kliv in i verkligheten, hur är du funtad i skallen egentligen??
ja kan köpa att du inte tycker han är rolig men håll de då för dig själv, du dissar han inte en gång till på detta forum.
Visa lite respekt till mannen som har präglat mitt liv sen ja va 15 år.
Och bilden du la upp visar väl för fan inte hur han är som person eller hur? Den bilden är framsidan till hans film "Svulllo grisar vidare" och det är bland de bästa han gjort..
Så du tycker även Russell Crowe är Nasist också då eller? för de måste han ju va, han är ju det i Romper Stomper..
Du börjar göra mig riktigt jävla förbannad...
Mikael Dubois R.I.P :(

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
honkiie skrev:

Sluta skriv, du gör ju bort dig gång efter gång, släpp sargen och kom in i matchen.

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
V.I.F
En älskad artist som alltid kommer finnas kvar hos mig i sinnet.
Kanske skulle ta och spela: Jag är för fet för ett fuck ikväll.
Kan ju liva upp stämningen lite.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
För fet för ett fuck va min favvolåt när jag var liten:)

Hej då "Svullo", du var barnsligt rolig!

Känns så overkligt. Såg honom senast i somras på Tullinge:(

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
HONKIIE!!!
För i HELVETE, tala inte på det sättet om en man som just dött :fatta! ! ! Många här känner att han var en stor influens i deras liv...kan du inte ha den goda smaken att hålla tand för tunga?
Jag var inte ett Svullo fan (men hade inget emot honom heller), men jag tyckte det var otroligt sorgligt att läsa att han tagit sitt liv, ensam i en källarlokal precis innan jul.
Och dina kommentarer får många här att må illa...so STFU :mad: !

Last edited by a moderator:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...