Christopher
Bombrepa.se
Mer silizar åt folket!
Härligt att det gick brahaha va ni e dumma
jo klart de blev några men man mår ju inte så bra den första veckan och sen måste jag säga att jag glömde bort vad jag lovat er men nu e jag tebax!!
Ser tangentbordet gör jag, dock inte mina fötter
den här tråden är så mycket intressantare än om en kille hade frågat samma fråga
Haha ja ni e lite tuttsugna verkar det som
Haha ja ni e lite tuttsugna verkar det som
Den garanterat bästa i Sverige och skulle nog även säga Europa är min vän och skräddare i Göteborg Han har jobbat med skinn i över 50 år.Och det inte han kan ändra på eller sy om är inte värt att ändra på eller sy om.Lätt den bäste inom skinn.Alla mina polare som kör bana har lämnat sina skinnställ till honom i över 12 år även samtliga butiker i Göteborg som sysslar med skinn lämnar sina skinnkläder till honom då de skall göras riktigt och göras om.Han har dock så mycket att göra att han varken gör reklam eller syns medvetet ute i annonser utan han går enbart ryktesvägen och att andra är så nöjda med honom att han blir rekommenderad vidare men skicka ett pm till mig så ser jag till så du får en tid hos honom om du behövde fortfarande eller om du kanske hunnit lösa det redan. Han är den skickligaste inom skinn i Sverige och trevligaste.
Den här tråden är bara ett bevis på att brewdar snackar mycket men liten verkstad!! VISA RATTARNA GRABBARNA E KÅTA!
är ju inte "lagligt" att lägga upp såna bilder här på sh
Dra dom i ett pm
jisses blir en del pm ska se vad jag kan göra
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!