Sy om ett skinnställ?

Status
Ej öppen för fler svar.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
haha va ni e dumma :D
jo klart de blev några men man mår ju inte så bra den första veckan och sen måste jag säga att jag glömde bort vad jag lovat er men nu e jag tebax!! :tuttar
Ser tangentbordet gör jag, dock inte mina fötter :näsblod

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
:yoparty
haha va ni e dumma :D
jo klart de blev några men man mår ju inte så bra den första veckan och sen måste jag säga att jag glömde bort vad jag lovat er men nu e jag tebax!! :tuttar
Ser tangentbordet gör jag, dock inte mina fötter :näsblod
Härligt att det gick bra :tuttar

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Se så gentlemen.
Glöm inte att form och konsistens trumfar storlek. Idealet är naturligtvis en kombination av de tre egenskaperna där de harmoniserar. Harmoniserar till ett resultat som får oss att le som fån och glömma krig, svält, vinter och armod.

Nåväl, Speedgirl. Ge oss bilder där du tar på dem!!! (Så att vi kan få le litet.)

Godiskungen

Marcus
Gick med
16 May 2008
Hoj
1:2008 Triumph Daytona 675
Den garanterat bästa i Sverige och skulle nog även säga Europa är min vän och skräddare i Göteborg Han har jobbat med skinn i över 50 år.Och det inte han kan ändra på eller sy om är inte värt att ändra på eller sy om.Lätt den bäste inom skinn.Alla mina polare som kör bana har lämnat sina skinnställ till honom i över 12 år även samtliga butiker i Göteborg som sysslar med skinn lämnar sina skinnkläder till honom då de skall göras riktigt och göras om.Han har dock så mycket att göra att han varken gör reklam eller syns medvetet ute i annonser utan han går enbart ryktesvägen och att andra är så nöjda med honom att han blir rekommenderad vidare men skicka ett pm till mig så ser jag till så du får en tid hos honom om du behövde fortfarande eller om du kanske hunnit lösa det redan. Han är den skickligaste inom skinn i Sverige och trevligaste. :tummenupp :Bugar

Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Den här tråden är bara ett bevis på att brewdar snackar mycket men liten verkstad!! VISA RATTARNA GRABBARNA E KÅTA!

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Skinn ändring lagning

Vart bara tvungen att skriva i tråden, blir så mycket lättare att hitta senare. Göteborgs-skräddaren är intressant. Toyman

Den garanterat bästa i Sverige och skulle nog även säga Europa är min vän och skräddare i Göteborg Han har jobbat med skinn i över 50 år.Och det inte han kan ändra på eller sy om är inte värt att ändra på eller sy om.Lätt den bäste inom skinn.Alla mina polare som kör bana har lämnat sina skinnställ till honom i över 12 år även samtliga butiker i Göteborg som sysslar med skinn lämnar sina skinnkläder till honom då de skall göras riktigt och göras om.Han har dock så mycket att göra att han varken gör reklam eller syns medvetet ute i annonser utan han går enbart ryktesvägen och att andra är så nöjda med honom att han blir rekommenderad vidare men skicka ett pm till mig så ser jag till så du får en tid hos honom om du behövde fortfarande eller om du kanske hunnit lösa det redan. Han är den skickligaste inom skinn i Sverige och trevligaste. :tummenupp :Bugar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad