Starstriker
Som man googlar får man svar
Var det hos Olaf inne i Saltströmmen (saltstraumen) ? han hyr ut båtar och boende till en spottstyver
Nix, Kjellingstraumen Fjordcamping heter stället. Ligger en liten bit söder om Bodö
Var det hos Olaf inne i Saltströmmen (saltstraumen) ? han hyr ut båtar och boende till en spottstyver
Låter för jävla gött, måste vart jobbigt att äta sista biten på torsken bara?Jag hittade en skitnajs camping nära Bodö där man får låna båt gratis. Fiskade flera kvällar och drog upp 70 kg torsk ena kvällen (200 m från land, inne i en fjord) plus en rejäl hälleflundra. Sticker dit i år igen tror jag.
Låter för jävla gött, måste vart jobbigt att äta sista biten på torsken bara?
Snart är det juni, och dags för sommarens första norgetrip. Resesällskapet kommer att köra luftkyld XT600 från 1998. Borde vi bekymra oss för kylningen vid dom långa stigningarna, på den hojen? Blir byte till ny olja och nytt filter innan avfärd.
Snart är det juni, och dags för sommarens första norgetrip. Resesällskapet kommer att köra luftkyld XT600 från 1998. Borde vi bekymra oss för kylningen vid dom långa stigningarna, på den hojen? Blir byte till ny olja och nytt filter innan avfärd.
Nä, troligen kommer det ösregna så motorn lär hålla sig sval.
Vad klassar ni som söderom? Jag och tjejen åker på torsdag nästa vecka! Tar sikte på geiranger och sedan nedåt västkusten. Vad bör vi inte missa härkring?
Tack! Det blir en lite improviserad resa med kort varsel, och jag har inte riktigt haft tid att lägga en planerad färdväg (vilket kanske är bra ) men alla tips är välkomna! Tänkte åka själv, hur är det med riktigt små hytter eller rum efter vägen? det blir ju lite extra kostsamt att betala för en hel stuga om man är själv..
Något annat man inte ska missa i krokarna av Lysboten?[/QUOTE
Strax före Sunndalsöra har du en väldigt enkel camp med svinbilliga hytter.
Sætran Camping heter den. Finns säkert fler men denna camping räddade min första resa till Norge. Var på väg hem i spöregn och hittade denna lite avlägsna camping
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|