Först och främst, vad har JAG med detta att göra????????????????????????????????????????
Ditt inlägg bemöter jag så här:
-Tja, vad som folk är intresserade av att läsa är svårt att VETA, här kan man oftast bara TRO. Det jag VET är hur många träffar olika profiler i RR-sverige haft på sina racerapporter här på SH:
Backlund från Knudan = 468
Masen från Sviestad = 321
Mozz från Sviestad = 3247
Mozz från Åsen = 2839
Mozz från Torpet = 2890
Så vad VET vi om hur intressanta du och jag är??? I själva verket???
Och om du nu är ute efter att vara lite tyken, och påpeka att jag oftast är i nedre delen av startfältet, så har inga problem med det, jag är nöjd och stolt över mina resultat. Dessutom vet jag inte om du är rätt kille att brösta dig med placeringar, du är väl en "midpack rider" precis som jag?
Så, FÖRHELVETE BJÖRN, jag gillar dig! Det hoppas jag att du vet och fattar! Jag har ju faktiskt vid flera tillfällen erbjudit skjuts och samåkning till race! OCH du kör i sveriges kungaklass! OCH du som är ung och snygg är såklart intressantare än en sned gubbe som jag!!! OCH, jag tycker att det är jättesynd att du brutit handen och inte fått tillfälle att träna som du vill! TRÅKIGT!!! Det enda jag inte fattar är varför detta med att du inte fick köra på Sydskanes bandag är en angelägenhet för så många!!!
Nu har jag varit inne och kollat runt lite; Falken har ingen körning innan nästa helg, inte heller Anderstorp. Det du KAN göra är att dra till Sviestad nu på tisdag, det gjorde jag i våras när jag behövde kolla lite grejor. Startar du kl 14.00 är du framme 17.00 och får köra ett par pass. Check!
Att åka till Gelleråsen på onsdag verkar jobbigare, men det är ju också en möjlighet. Men längre och på kassare vägar.
Den kanske bästa lösningen är den jag själv praktiserade efter att ha brutit armen på Assen våren 07. Tre veckor efteråt var det SM på Torpet och jag var osäker på om armen funkade. Jag frågade då tävlingsledningen på ARC om jag fick komma och testa på första kvalet, och OM det INTE höll, skulle jag då kunna få startavgiften tillbaka? Svaret blev JA. OCh jag åkte dit, hade löjligt ont, åkte hem, och fick pengarna tillbaka.
HAde jag vetat vem jag skulle ringa hade jag ringt och frågat åt dig, men nu vet jag inte det, så du får ringa själv!
Lycka till!