Well, jag kan tycka så här faktiskt: Pro Superbike är kungaklassen i ett döende RR-Sverige, vi har en Pro Superbike-pilot som vill testa om han kan ställa upp i en tynande tillställning som vi verkligen behöver.
LÖS PROBLEMET, hjälp RR-Sverige överleva sig själv. Ja, det kan säkert bli tjafs om att 'är en Pro Superbike-förare mer värd än Kalle Karlsson som kör lite för att det är kul' och _JA_, det tycker jag. Faktiskt.
Tråden hade kunnat bli tvärtom: "SSEMSE hjälpte mig att testa ett par pass inför avslutningen på Knutstorp, handen höll och jag kan nu ställa upp i finalen, TACK SSEMSE!!".
Gäller såklart mest om man uppfyller gällande banregler för antal förare på banan samtidigt bör väl inte överskridas ever men annars, herregud. Vi är få, vi är döende och vi är snart utdöda, vi behöver kanske inte ha ihjäl oss själva.
Nu är jag säkert inte välkommen till Skåne och av SSEMSE men.. jag åker ändå bara på arrangemang av LMS för de brukar försöka lösa problem som uppkommer till allas fördel och lyckas bra med det. Fler i Sverige borde ta intryck av LMS, tycker jag.