Vilken uppståndelse.....man kan tro att barnen slås om plast traktor.
Nej! I skåne är det riktiga traktorer som gäller
Vilken uppståndelse.....man kan tro att barnen slås om plast traktor.
Nej! I skåne är det riktiga traktorer som gäller
Men nu förstår i alla fall inte jag. Det är alltså Sydskanes Emses fel att Björn inte kan ställa upp i finalen?
Hur tänker du nu? Om Sydskanes inte haft körning på Knudan helgen innan, vems fel hade det då varit att han inte fått testa om handen håller?
Nu är ju jag MAS också, och Skåningar är ett knepigt folkslag
Fan jag känner mig som ett virus.
Men ponera att SSEMSE har en pilot som lägger redit bra tider, är det ok att komma och prova på lite Pro Superbike bara för att?
Självklart!
Alla med elitlicens är välkomna!
Vi försöker ju ragga så många förare som möjligt! Roligare med 30 till start kämfört med nästa helgs tävling där det blir ca 11-13 förare
Förstår det och det var många fler som tyckte som du. Men enligt min erfarenhet (som är ganska lång vad gäller förhandlingar, styrelser etc) så är det enda som hjälper på såna här sjukt stelbenta människor, massiv kritik eller kännbart ekonomiskt bortfall. Om ingen säger ifrån och det inte uppdagas kommer dessa människor fortsätta att vara lika stelbenta som alltid (och ibland blir det tom värre).
Har man en kund som vill köpa en produkt. och produkten som varit bokad av en köpare som inte kommer på "köpdagen" då säljer man ju till första bästa som vill köpa produkten? Kanske var det någon som hade ett personligt intresse i att björn int tränade som var större än att förse sin idiella orginisation med klirr i kassan??
Luktar konstigt........ När dessutom en av de som bokat en plats vill överlåta denna är inte det ok. Inte ens heller ok att dela på en plats, när någon erbjuder några av sina pass.
När man behandlar "kunder" på detta sätt så kan man ju knappast räkna med bra publisitet och en ökad efterfrågan på sin produkt.
Bandagsarrangörerna bör nog se till att ha en bra service om dom vill överleva de kommande åren. Det verkar ju oneklingen som att intresset för roadracing och bankörning i förljer landets ekonomi och den är ju som bekant knackigare än de senaste åren.
Men givetvis är han välommen utan licens, galet vore det ju annars.
Vid köp av flyg/bio biljett så är ju denna till fullo betald. Vi ex vis konserter så är det ju möjligt att sälja biljetten vidare till någon annan, men detta tilläts ju inte i detta fall.
Att jag tycker det luktar illa är att det verkar vara en hund begraven, argumenten håller lixom inte, när en bokad plats inte kan överlämnas till en annan persson så verkar det vara något skumt, jag skulle ju misstänka att denne som nekade björn att köra hade ett privat intresse av att han inte körde. Men jag vet inte för jag var inte på plats.
Vilket ekonomiska bortfall pratar du om? alla platser var väl bokade, betalade och inte tillgängliga!
Har man X platser kan man bara sälja X platser
Sjukt dålig jämförelse på sandlådenivå! Licensen innehåller en försäkring!
Om den ursprungliga föraren trots allt kommer efter halva dagen, hur ska en sån situation handskas?
Vem betalar vad och hur mycket?
Enkelt löser man det såhär (fan snart har jag löst alla HELT OLÖSBARA PROBLEM på någon timme) om någon avanmäler sig eller någon tar över någons plats är det sjukt enkelt! Resten är mer krångel än vad det ger tillbaka.
Jaha så Försäkringsfrågan kliver över föreningsrätten?
Och ja jag vet att jag drar det till sin spets nu
Det är just detta som gör mig så j-a förbannad!
Ni har försökt ändra regeln men lyckas tydligen inte (frågan har tydligen varit uppe förr).
Ni pratar om att värna medlemmar etc.
Tror ingen utav dom som ringde er tidigare i veckan och frågade om en plats som inte fanns då, skulle blivit förbannad om jag fått köra!
Är man så inåt helvetes missunsamm så är det synd om en!
Jag förstår om det var så att fler stod på tur att köra och jag sneakade in emellan! MEN DET VAR BARA JAG DÄR PÅ PLATS!!!
Alt 2. Jag hade dessutom pratat med Roger och fått reda på att han inte skulle komma kvällen innan. Vi kunde alltså gjort upp detta själva så kan ni lägga ner er extremt tillkrånglade midjeväska som tydligen behöver 8 revisorer och 16 h arbetstid för ca 2-10 betalningar.
Allting går ju att krångla till utav bara h-ete om man vill! Ni är sånna Drama Queens så det är inte sant! Vad hade hänt om vi släppt ut Björn på banan och vem hade tagit konsekvenserna...?
Förmodligen inte ett skit förutom mer klirr i kassen ev litet större startfält i Pro Sbk till helgen och en nöjd återkommande kund.
Ni hade alla förutsättningar att lösa detta smidigt på plats 1000 möjligheter!!!
Sedan blir jag ifrågasatt varför jag tar upp på SH för det skall ju tydligen inte upp i ljuset utan skall handhas i klubben.
Kan bero på att ni har ett problem som ni vet om och är tydligen oförmögna att lösa. Detta förvånar mig ingenting med tanke på att det kreativa lösningsfokuserade tänkandet inte var prio igår direkt...
För att dessa stelbenta personer inte bara ska tycka att allt varit bra i 10 år så kanske dom behöver ett uppvaknande. För att prata med dom på plats hjälpte ingenting!!!
Ni säger att ni värnar om era medlemmar???
Hur tänker ni då när ni säger åt dom att dom inte får köra trots att platser finns?
Hur tänker ni när ni har en anm avg för medlemmar på x antal kr för en körning. Det fattas kanske 5-10 pers varje gång det är körning. Dvs ni skulle kunna få in 10x1400 kr eller höja för ex administrationsavgift 10x1600 kr...
Då hade ni kunnat sänka startavg ännu mera för era medlemmar!!!
Så tänker man lösningsfokuserat och på medlemmarna.
(Som alternativ kan ni hyra in mig som konsult 2 h varje morgon på bankörningen så kan jag ta hand om kösystemet, midjeväskan och dessutom redovisningen efteråt. bör bli ca 3000-4000 kr h vilket är helt ok...
Anledningen till att Björn inte ska starta i finalen är väl ändå ganska viktigt att ta upp?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |