Ravetrancer
Now even more badass!!!
Undrar bara varför det inte finns nåt anticheat progg installerat????
//R
//R
Ravetrancer skrev:men va fan......visst e många duktiga o själv har jag inte lirat på över 3år.....
//R
abstruse skrev:Jag är också tveksam till om någon fuskar på SH:s CS-server. Av alla "old timers" vet jag med säkerhet att ingen gör det. Det har senaste tiden tillkommit några nya förmågor som är sjukt bra, men jag tror och hoppas att ingen av dessa fuskar.
Maverick skrev:Jag få väl anses ny.. så man tackar.. trodde aldrig du skulle erkänna..
R1 Uffe skrev:Vilken verison spelar ni & vad är IP nummret till servern. Är det nå password..
Vi ska ha ett nostalgi lan på ungefär en månad där vi ska spela CS ett gäng killar. Vi lanade ganska mkt för ungefär 4.5 år sedan & det ska vi åter uppliva nu.
Finns det nån chans att komma in i SH server & spela
Inte i den här trådenTom skrev:Allt står ju i första inlägget i tråden
Det är version 1.6 som körs, så steam krävs, med eventuella nya uppdateringar.
Nisse Järnet skrev:Inte i den här tråden
Uffe: Kika i "CS ikväll", Där står allt
Ravetrancer skrev:men va fan......visst e många duktiga o själv har jag inte lirat på över 3år.....
Var hyffsat duktig innan. Sitter iofs med trådlösa prylar vilket jag tror drar ner på prestandan, och dessutom så sitter jag i soffan med tangentbordet i knät o musen på en soffkudde
Men som sagt, jag testade fusk lite precis innan jag sluta spela och det var faktiskt fusket som fick mig att sluta. Jag märkte att det var jävligt mycket folk som fuskade och det kändes inget kul längre att spela.
Har sett vissa på SH servern som lätt skulle kunna misstagas för att använda fusk. Men jag får nog kika runt ett tag till och kolla av det innan jag uttalar mig mer.
//R
Var hyffsat duktig innan. Sitter iofs med trådlösa prylar vilket jag tror drar ner på prestandan, och dessutom så sitter jag i soffan med tangentbordet i knät o musen på en soffkudde
Men som sagt, jag testade fusk lite precis innan jag sluta spela och det var faktiskt fusket som fick mig att sluta. Jag märkte att det var jävligt mycket folk som fuskade och det kändes inget kul längre att spela.
Har sett vissa på SH servern som lätt skulle kunna misstagas för att använda fusk. Men jag får nog kika runt ett tag till och kolla av det innan jag uttalar mig mer.
//R
Nisse Järnet skrev:Inte i den här tråden
Uffe: Kika i "CS ikväll", Där står allt
cs.ekhagen.nu, mopedR1 Uffe skrev:OK, jag gör det, hoppas bara att det är i början av tråden, för det är ju inte bara en sida på denna tråd
mmm skrev:...inte för att topfragga.
...
men jag vet man måste ju skylla på nåt när man egentligen suger, heheheheAcrid skrev:Hehehe Rejvis du e rolig du! Sitter o gnäller på att alla andra fuskar när du sitter i soffam med tangentbordet i knät o musen på en kudde!
Sluta pip och kom in o spela ikväll igen!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|