Synar CS servern......!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Undrar bara varför det inte finns nåt anticheat progg installerat????

//R
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Är det någon svag människa som cheatar skall jag banna fanskapet in i nästa årtusende och sedan bränna hans hoj.

Frågor? Framåt!
 

Dufva

Guest
Om jag ska vara ärlig så tror ja inte nån på sh-servern fuskar och sen om de som fuskar vill fuska så spelar det ingen roll om det finns anticheat..cheaten kommer förbi alla program.
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
men va fan......visst e många duktiga o själv har jag inte lirat på över 3år.....
Var hyffsat duktig innan. Sitter iofs med trådlösa prylar vilket jag tror drar ner på prestandan, och dessutom så sitter jag i soffan med tangentbordet i knät o musen på en soffkudde:)

Men som sagt, jag testade fusk lite precis innan jag sluta spela och det var faktiskt fusket som fick mig att sluta. Jag märkte att det var jävligt mycket folk som fuskade och det kändes inget kul längre att spela.
Har sett vissa på SH servern som lätt skulle kunna misstagas för att använda fusk. Men jag får nog kika runt ett tag till och kolla av det innan jag uttalar mig mer.

//R
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jag är också tveksam till om någon fuskar på SH:s CS-server. Av alla "old timers" vet jag med säkerhet att ingen gör det. Det har senaste tiden tillkommit några nya förmågor som är sjukt bra, men jag tror och hoppas att ingen av dessa fuskar.

Som Gammel-Rexen säger: Om någon forummedlem misstänks för fusk; kontakta då någon av admins på servern: Tom, LasseB, Acrid, T-Rex eller undertecknad. Kan solkara bevis läggas fram kommer vi kicka och banna cheatern från servern samt offentligen förnedra vederbörande på forumet.

Om bara misstankar finnes måste vi övervaka den misstänktes spelande före vi kan vidtaga eventuella åtgärder.

Faktum är ju att nivån på SH-servern jämfört med många public-servers är riktigt hög.

Jag hoppas verkligen vi kommer besparas från cheaters på SH-servern.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ravetrancer skrev:
men va fan......visst e många duktiga o själv har jag inte lirat på över 3år.....


//R

Ähhh, sluta gnäll och kom in o lek. 22.00 gäller. I alla fall om jag fått slängt ut päronen innan!
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
abstruse skrev:
Jag är också tveksam till om någon fuskar på SH:s CS-server. Av alla "old timers" vet jag med säkerhet att ingen gör det. Det har senaste tiden tillkommit några nya förmågor som är sjukt bra, men jag tror och hoppas att ingen av dessa fuskar.

Jag få väl anses ny.. så man tackar.. trodde aldrig du skulle erkänna.. :tungan :D
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Maverick skrev:
Jag få väl anses ny.. så man tackar.. trodde aldrig du skulle erkänna.. :tungan :D

Tjurskit! Jag anser dig tillhöra det "gamla gardet", dessutom suger du! :arsele ;)
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Det totala nederlaget skulle vara att ha mina stats tillsammans med wallhack och aimbot :tungan

gladh
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Vilken verison spelar ni & vad är IP nummret till servern. Är det nå password..

Vi ska ha ett nostalgi lan på ungefär en månad där vi ska spela CS ett gäng killar. Vi lanade ganska mkt för ungefär 4.5 år sedan & det ska vi åter uppliva nu.

Finns det nån chans att komma in i SH server & spela
 

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Sprint ST
R1 Uffe skrev:
Vilken verison spelar ni & vad är IP nummret till servern. Är det nå password..

Vi ska ha ett nostalgi lan på ungefär en månad där vi ska spela CS ett gäng killar. Vi lanade ganska mkt för ungefär 4.5 år sedan & det ska vi åter uppliva nu.

Finns det nån chans att komma in i SH server & spela

Allt står ju i första inlägget i tråden :)
Det är version 1.6 som körs, så steam krävs, med eventuella nya uppdateringar.
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
Ravetrancer skrev:
men va fan......visst e många duktiga o själv har jag inte lirat på över 3år.....
Var hyffsat duktig innan. Sitter iofs med trådlösa prylar vilket jag tror drar ner på prestandan, och dessutom så sitter jag i soffan med tangentbordet i knät o musen på en soffkudde:)

Men som sagt, jag testade fusk lite precis innan jag sluta spela och det var faktiskt fusket som fick mig att sluta. Jag märkte att det var jävligt mycket folk som fuskade och det kändes inget kul längre att spela.
Har sett vissa på SH servern som lätt skulle kunna misstagas för att använda fusk. Men jag får nog kika runt ett tag till och kolla av det innan jag uttalar mig mer.

//R

Hehehe Rejvis du e rolig du! Sitter o gnäller på att alla andra fuskar när du sitter i soffam med tangentbordet i knät o musen på en kudde! :lol

Sluta pip och kom in o spela ikväll igen! :7peta
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
Ravetrancer skrev:
men va fan......visst e många duktiga o själv har jag inte lirat på över 3år.....
Var hyffsat duktig innan. Sitter iofs med trådlösa prylar vilket jag tror drar ner på prestandan, och dessutom så sitter jag i soffan med tangentbordet i knät o musen på en soffkudde:)
Men som sagt, jag testade fusk lite precis innan jag sluta spela och det var faktiskt fusket som fick mig att sluta. Jag märkte att det var jävligt mycket folk som fuskade och det kändes inget kul längre att spela.
Har sett vissa på SH servern som lätt skulle kunna misstagas för att använda fusk. Men jag får nog kika runt ett tag till och kolla av det innan jag uttalar mig mer.

//R

Visst är det så att det säkert finns en hel del som fuskar. Dock har det väl blivit en lite väl stor "häxjakt" på fuskare, på
fragbite diskuteras det väl ganska bra. Att du sett vissa på sh-servern som lätt skulle kunna misstagas för att fuska...njaa, visserligen inte varit inne så mycket på senaste tiden, men...nje. Om det nu skulle vara någon som fuskar så...kul för denna...eller något. Känns inte så riktigt som att jag skulle bry mej så jättemycket om det, jag menar visst blir man lite sur och tycker att personen är en ...misslyckad varelse men det är väl snarare dennes förlust. På sh-servern spelar jag mest för att det är kul att spela tillsammans med folket som är där, inte för att topfragga. aja, nog om det, hoppas väl att det är fuskfritt iaf!

Dock kan jag inte släppa att du testat fusk, finns väl inga argument för att testa fusk mot andra, va fn om du ska testa så är det väl bara att ladda ner och testa mot botar, inte förstöra för andra??? De åsikter jag har om fuskare är väl knappast positiva men alla kan väl förändras?! aja, GL & HF!
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Nisse Järnet skrev:
Inte i den här tråden ;)

Uffe: Kika i "CS ikväll", Där står allt :)

OK, jag gör det, hoppas bara att det är i början av tråden, för det är ju inte bara en sida på denna tråd :va
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Acrid skrev:
Hehehe Rejvis du e rolig du! Sitter o gnäller på att alla andra fuskar när du sitter i soffam med tangentbordet i knät o musen på en kudde! :lol

Sluta pip och kom in o spela ikväll igen! :7peta
men jag vet :) man måste ju skylla på nåt när man egentligen suger, hehehehe:)

//R:)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top