Ravetrancer
Now even more badass!!!
Sluta lipa nummm skrev:Visst är det så att det säkert finns en hel del som fuskar. Dock har det väl blivit en lite väl stor "häxjakt" på fuskare, på
fragbite diskuteras det väl ganska bra. Att du sett vissa på sh-servern som lätt skulle kunna misstagas för att fuska...njaa, visserligen inte varit inne så mycket på senaste tiden, men...nje. Om det nu skulle vara någon som fuskar så...kul för denna...eller något. Känns inte så riktigt som att jag skulle bry mej så jättemycket om det, jag menar visst blir man lite sur och tycker att personen är en ...misslyckad varelse men det är väl snarare dennes förlust. På sh-servern spelar jag mest för att det är kul att spela tillsammans med folket som är där, inte för att topfragga. aja, nog om det, hoppas väl att det är fuskfritt iaf!
Dock kan jag inte släppa att du testat fusk, finns väl inga argument för att testa fusk mot andra, va fn om du ska testa så är det väl bara att ladda ner och testa mot botar, inte förstöra för andra??? De åsikter jag har om fuskare är väl knappast positiva men alla kan väl förändras?! aja, GL & HF!
Skrev jag att jag fuskat på nätet???? Självklart testade jag mot Botar på min favvobana cs:assault.
Däremot så använde jag fusket som spectator och såg att det var ett jävla fuskande......
//R