Synar CS servern......!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
mmm skrev:
Visst är det så att det säkert finns en hel del som fuskar. Dock har det väl blivit en lite väl stor "häxjakt" på fuskare, på
fragbite diskuteras det väl ganska bra. Att du sett vissa på sh-servern som lätt skulle kunna misstagas för att fuska...njaa, visserligen inte varit inne så mycket på senaste tiden, men...nje. Om det nu skulle vara någon som fuskar så...kul för denna...eller något. Känns inte så riktigt som att jag skulle bry mej så jättemycket om det, jag menar visst blir man lite sur och tycker att personen är en ...misslyckad varelse men det är väl snarare dennes förlust. På sh-servern spelar jag mest för att det är kul att spela tillsammans med folket som är där, inte för att topfragga. aja, nog om det, hoppas väl att det är fuskfritt iaf!

Dock kan jag inte släppa att du testat fusk, finns väl inga argument för att testa fusk mot andra, va fn om du ska testa så är det väl bara att ladda ner och testa mot botar, inte förstöra för andra??? De åsikter jag har om fuskare är väl knappast positiva men alla kan väl förändras?! aja, GL & HF!
Sluta lipa nu :)

Skrev jag att jag fuskat på nätet???? Självklart testade jag mot Botar på min favvobana cs:assault.
Däremot så använde jag fusket som spectator och såg att det var ett jävla fuskande......:(

//R
 

Henken

Guest
Vad finns det för fusk då? Se genom väggar, HS hela tiden...?
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jag var inne på en suspekt server häromdagen med 32 slots där ALLA fuskade. En kille hade paran och skjöt så snabbt att den lät som den där konstiga SMG som har 50-skottsmag. Han sprang rätt fort med.

En annan såg genom väggar. Var lite som X-men...
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
t-rex skrev:
Jag var inne på en suspekt server häromdagen med 32 slots där ALLA fuskade. En kille hade paran och skjöt så snabbt att den lät som den där konstiga SMG som har 50-skottsmag. Han sprang rätt fort med.

En annan såg genom väggar. Var lite som X-men...

Erkänn att du såg ut som ett barn i en godisbutik... Med klubba i munnen, drägglandes och med stora förvånade ögon.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
Erkänn att du såg ut som ett barn i en godisbutik... Med klubba i munnen, drägglandes och med stora förvånade ögon.

Nä. Jag sköt faktiskt 9 av dem.... Vilket säger en del av kvaliten på spelarna...
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
t-rex skrev:
Jag var inne på en suspekt server häromdagen med 32 slots där ALLA fuskade. En kille hade paran och skjöt så snabbt att den lät som den där konstiga SMG som har 50-skottsmag. Han sprang rätt fort med.

En annan såg genom väggar. Var lite som X-men...
Men de finns ju en sån bbb-server där man väljer typ vilken "superhero" man vill vara.. så kan man koppla tre olika powers till gubben... så väljer man Hulken o sen har man valt att man har en power på knapp f så blir man superstark.. osv.. har aldrig fattat det där.. varit inne där två gånger o hoppat ut fort som fan igen.. kul när man få se de första skottet komma i 400000 knop!!!
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
abstruse skrev:
*plockar fram riset*

-Vi ses väl ikväll? :rolleyes:
Jajje.. o jag väntar fortfarande på mina slappningar.. men du kan ju vänta tills jag har skjutit dig ett par gånger så du e lite riktigt förbannad.. :hihi
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
Maverick skrev:
Men de finns ju en sån bbb-server där man väljer typ vilken "superhero" man vill vara.. så kan man koppla tre olika powers till gubben... så väljer man Hulken o sen har man valt att man har en power på knapp f så blir man superstark.. osv.. har aldrig fattat det där.. varit inne där två gånger o hoppat ut fort som fan igen.. kul när man få se de första skottet komma i 400000 knop!!!


á la WarCraft. :tomten
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Maverick skrev:
Jajje.. o jag väntar fortfarande på mina slappningar.. men du kan ju vänta tills jag har skjutit dig ett par gånger så du e lite riktigt förbannad.. :hihi

När du minst anar det... ;)
 

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Linköping
Hoj
CB1000R
Sen jag började spela där har ingen fuskat när jag varit inne iaf :3freak
Happy hunting ikväll :tuttar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top