Tjena.
Köpte en GSR 06 på våren. Den gick ojämt så jag böt stift och problemet försvann.
Nu har hojen gått 1000km efter bytet och nu har problemet kommit tillbaka.
Har kört ganska bra blandning av råkörning, stadskörning, landsvägskörning.
Nu undrar jag vad orsaken kan vara (logiskt, vet att det kan vara lite vad som helst)?
Hur går hojjen men ett helt trasigt stift, alltså att den går på 3?
Kan det vara så att stiftet har bara ett litet fel, så att den ger gnista, men int varje gång den borde?
Hojjen går bra vid fullgas från 2000 till slut, och den går fort ännu oxo. Men jämn körning på riktigt låga varv är ett helvete.
Hojjen är original.
Köpte en GSR 06 på våren. Den gick ojämt så jag böt stift och problemet försvann.
Nu har hojen gått 1000km efter bytet och nu har problemet kommit tillbaka.
Har kört ganska bra blandning av råkörning, stadskörning, landsvägskörning.
Nu undrar jag vad orsaken kan vara (logiskt, vet att det kan vara lite vad som helst)?
Hur går hojjen men ett helt trasigt stift, alltså att den går på 3?
Kan det vara så att stiftet har bara ett litet fel, så att den ger gnista, men int varje gång den borde?
Hojjen går bra vid fullgas från 2000 till slut, och den går fort ännu oxo. Men jämn körning på riktigt låga varv är ett helvete.
Hojjen är original.