Tomas72
Medlem
Då har man röstat. Känns bra.
Det var ingen kö till vallokalen i riksdagshuset hellerDet var ingen kö till vallokalen.
En till fördel med att bo på landet.
De som inte röstar har förbrukat sin rättighet att gnälla de 4 närmsta åren
De som inte röstar har förbrukat sin rättighet att gnälla de 4 närmsta åren
Förtidsröstade. Men mycket pest eller kolera i detta val tycker jag. Eller som vanligt kanske jag ska säga.
Kommer V att samarbeta med S och MP?
Jag har fått för mig att dom inte vill "sitta i S knä".
Isf kommer dom ju aldrig få genom sin budget. Och...då blir det omval!?
Tyckte väl jag kände igen smaken!!Är det bara jag, eller påminner inte smaken på klistret på valkuverten lite om den polska vodkan zubrowka?
Visste ni förresten att fler ungdomar sökte till Paradise Hotell, än till lärarhögskolan? Vad säger det om folks förmåga att göra rätt val här i livet?
Och det råder ingen brist på sådana som det verkar...
Några snabba tankar live från soffan:
* en av de största bidragen för SDs framgång är ju Reinfeldt... Frågan är ju fortfarande varför han tog det medvetna beslutet, inget han gör är omedvetet...
* SD politik kan säkerligen vara rätt och behövas i många delar av landet. Det är inte konstigt att många små hålor stöder dem medan t.ex. Täby inte förstår deras politik (samtidigt som de är långt ifrån de bekymmer som sker i förorter och småhålor...)
* Samma sak fast tvärtom för MP. Deras politik fungerar förvånansvärt dåligt för folk på landet, medan den passar bättre för inskränkta storstads-människor, individer som tror att en storstad kan leva utan resten av landet...
Resterande partiers politik är svårare att bedöma såhär spontant på en iPad ifrån soffan ^_^
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|