Tänkt ge farbror blå fingret?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
...

....nu blev jag ju inte mindre kluven.. hehe.. kanske värt en Poll.. Vem är puckot: herr konstapel eller grabben?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
P-son skrev:
Det var inte killen som var dum i huvet? :kocko
Jo han va la rätt störd han med, men inte fan skulle jag bonka ner nån utav bara helvete bara för att han pekar :finger åt mig eller??

Nä, :kocko så e det...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
grynet

hållundan skrev:
Jo han va la rätt störd han med, men inte fan skulle jag bonka ner nån utav bara helvete bara för att han pekar :finger åt mig eller??

Polisen har sett på grynet! "- Ta ingen skit!"

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
hållundan skrev:

Jag tycker iaf att killen gör fel "från början" och JA det hade jag! Om han ger mig fingret sådär så hade jag nog kört över killen med en ångvält... :arsele

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
korvgubbe skrev:
....nu blev jag ju inte mindre kluven.. hehe.. kanske värt en Poll.. Vem är puckot: herr konstapel eller grabben?

Grabben, utan tvekan!

Hade jag varit snut hade jag kedjat fast honom i trädet å dragit av honom byxorna å gett honom en omgång med batongen i chokladfabriken.... :kocko
Och efteråt frågat: "Nåja, tycker du att det va lika roligt nu? Kommer du att göra om det? Tror du din kamrat i bilen vill va med å leka också?"

Men allvarligt, vad är det som är kul med att springa fram å visa finger åt nån annan människa som man inte känner? Att göra "uppror" mot ordningsmakter hör väl till trotsåldern. Tänkte också skriva "only in America" men dom är tydligen inte mycket bättre i Sverige, va det GIS som hade den ååååå så "tuffa" å "häftiga" fingervisningen på hoj åt polisbilen? Patetisktpatetisktpatetisktpatetiskt, sa jag patetiskt?

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
asså.. lyfta fingret :finger åt snuten har blivit som en vana när jag möter dom...
pekar man finger åt snuten kan man få böter på 50kr om dom orkar åka efter och ta en, men fan inte stryk...

Last edited:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
koop skrev:
asså.. lyfta fingret :finger åt snuten har blivit som en vana när jag möter dom...
pekar man finger åt snuten kan man få böter på 50kr om dom orkar åka efter och ta en, men fan inte stryk...

Åååå! Hårding! :Bugar

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
korvgubbe skrev:

Se till att det blir flervalspoll då.

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
3 st miffon på en film...HAHAHAHA sett den flera gånger sån här humor gillar jag HAHAHAHA

bandit uno skrev:
nån som har på fil?
den är så j-a bra.

Höger klicka på playknappen o spara som.

Last edited:

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Lokke skrev:
Åååå! Hårding! :Bugar

Alltså du verkar ju helt klart rubbad om du tycker att det är befogat att slå en annan människa med batong i ansiktet bara för att hånat polisen? tänk om det var din grabb som blev slagen? och slaget kanske träffat i ögat så han hade blivit blind..eller varför inte hjärnskadad? etc..

tyckte du det var rätt när poliserna spöade upp ROdney king oxå eller?

hoppas verkligen inte att du får arbeta inom någon slags ordningsmakt!
det är såna som dig som blir väktare och verkligen vill visa vem det är som bestämmer genom att ta ner störiga personer i källaren och fullkomligt spöa skiten ur dom.

maktmissbrukare! :zpy :kocko

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...