ducce uno
Uno
Robban W skrev:Höger klicka på playknappen o spara som.
Det funkar inte.
Det kan bero på att det står så här: "Du vet väl att om du blir medlem så kan du ladda ner den här filen?"
Robban W skrev:Höger klicka på playknappen o spara som.
Chille skrev:Alltså du verkar ju helt klart rubbad om du tycker att det är befogat att slå en annan människa med batong i ansiktet bara för att hånat polisen? tänk om det var din grabb som blev slagen? och slaget kanske träffat i ögat så han hade blivit blind..eller varför inte hjärnskadad? etc..
tyckte du det var rätt när poliserna spöade upp ROdney king oxå eller?
hoppas verkligen inte att du får arbeta inom någon slags ordningsmakt!
det är såna som dig som blir väktare och verkligen vill visa vem det är som bestämmer genom att ta ner störiga personer i källaren och fullkomligt spöa skiten ur dom.
maktmissbrukare!:kocko
Chille skrev:Alltså du verkar ju helt klart rubbad om du tycker att det är befogat att slå en annan människa med batong i ansiktet bara för att hånat polisen? tänk om det var din grabb som blev slagen? och slaget kanske träffat i ögat så han hade blivit blind..eller varför inte hjärnskadad? etc..
tyckte du det var rätt när poliserna spöade upp ROdney king oxå eller?
hoppas verkligen inte att du får arbeta inom någon slags ordningsmakt!
det är såna som dig som blir väktare och verkligen vill visa vem det är som bestämmer genom att ta ner störiga personer i källaren och fullkomligt spöa skiten ur dom.
maktmissbrukare!:kocko
loser skrev:Vet inte om du såg att Lokke hade kommenterat Koops "stenhårda" inlägg, men skitsamma.
För att bara fråga dig, du skriver att bla, bla, bla ta ner störiga personer i källaren och spöa dem, bla, bla, bla. Vad är kriteriet för en störig person? Vad gör du själv med störiga personer? Hojtjuvar? Allmänt jobbiga människor? Ger dem ett äpple? Tillrättavisar dem, med i dina ögon korrekta medel?
Asså.. lyfta fingretkoop skrev:asså.. lyfta fingretåt snuten har blivit som en vana när jag möter dom...
pekar man finger åt snuten kan man få böter på 50kr om dom orkar åka efter och ta en, men fan inte stryk...
Kan säga att du kan åka dit på bra mycket mer än 50:-koop skrev:asså.. lyfta fingretåt snuten har blivit som en vana när jag möter dom...
pekar man finger åt snuten kan man få böter på 50kr om dom orkar åka efter och ta en, men fan inte stryk...
Bra gjort måste jag faktiskt säga...Grädde skrev:Hade jag vart bängen så hade jag drämt till honom rakt på nötterna med batongen!
Och det gör jag nu också för den delen.
De va ett jävla mongo i skolan som peka finger åt mig efter han sulat en snöboll i skallen på mig. Då blev jag fly förbannad och han fick en käftsmäll![]()
Kanske inte är det bästa att göra när man tänker efter men vafan, blir man förbannad så blir man eller vadå?!
Och sen så måste såna puckon lära sig respekt för andra
kajlyl skrev:Kan säga att du kan åka dit på bra mycket mer än 50:-
Förövrigt tror jag bara de sitter o skrattar när du kommer där på din moped och ska vara kaxig![]()
Tycker snuten gjorde rätt!! Man ska fan ha respekt för smurfarna...
Ända anledningen till att Polisväsendet fungerar är folks respekt.. denna håller på att försvinna och DET är skrämmande!! (Polisen är ju trots allt i något underläge om de inte har folkets stöd)
Edit: själv vinkar jag glatt
Dom gör bara sitt jobb![]()
Mavve skrev:Polisen borde späärat in honom.
Man får ha lite respekt åt andra människor. Hoppas han bröt näsbenet....
Chille skrev:han omogna beténde rättfärdigar fortfarande inte att han slog han med batongen.. övervåld så det skriker om det..
om inte polisen följer lagen. vem ska då göra det??![]()
Chille skrev:han omogna beténde rättfärdigar fortfarande inte att han slog han med batongen.. övervåld så det skriker om det..
om inte polisen följer lagen. vem ska då göra det??![]()
Mavve skrev:En SV 650 i 180
Är man 110% hård kör man ju ifrån dem utan att blinka
Du blev ju glad bara för att du slapp böter.
Henken skrev:2 cepen som möts i en underbar symbios av övervåld, högmod och fall ackompanjerat av en tredje vettskrämd liten kameraman.
Lokke skrev:En polis ska förtjäna sin respekt genom att va ett föredömme för andra människor.
(Nu skulle ju säkert 110% av alla hårdingar försökt dra snuten eller hur? Och resulterat i vad?......) .
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |