Nyteknik
Bannad
Skön rulle!I Catalina GP var det riktiga män med riktiga körkunskaper och riktiga killar med, som du säger, "hår på bröstet".
Skön rulle!I Catalina GP var det riktiga män med riktiga körkunskaper och riktiga killar med, som du säger, "hår på bröstet".
Kul när något annorlunda händer. Tänker även på Biaggi som ignorerade depåpersonalen när han blev svartflaggad och gick i mål med uppsträckta händer. Valmers, som vi inte har sett på länge, missar aldrig ett tillfälle att tala om hur fullkomligt idiotiskt Biaggis beteende var. Jag tycker det är skönt att se någon bete sig sådär...oväntat och i total kontrast mot konvenansen. Nu betedde sig ingen "oväntat" på det där konstiga kvalet, men det var annorlunda.Tack! det var fan så otroligt nice att se det varvet igen, kommer aldrig glömma det varvet av Doooo0o0ohan!
Lite svettigt iallafall...
I din bok är det alltså helt okej att strunta i funktionärernas flaggor/skyltar?Kul när något annorlunda händer. Tänker även på Biaggi som ignorerade depåpersonalen när han blev svartflaggad och gick i mål med uppsträckta händer... ...Jag tycker det är skönt att se någon bete sig sådär...oväntat och i total kontrast mot konvenansen.
Absolut. Om jag gillar den som gör det förstås. Fast det stämmer inte: skulle TrickDaddy göra samma sak som Biaggi gjorde skulle hans aktier gå genom taket på min börs. Jag gillar när människor bryter mot konventioner.I din bok är det alltså helt okej att strunta i funktionärernas flaggor/skyltar?
Det beror ju på vilka flaggor det är. En svartflagg för ignorerad ride through är ju inte samma sak som att köra med en farlig cykel eller köra för fort förbi en ambulans eller personal på banan.I din bok är det alltså helt okej att strunta i funktionärernas flaggor/skyltar?
Ja, utan titlar att prata om får man ju ta till något annat.Kul när något annorlunda händer. Tänker även på Biaggi som ignorerade depåpersonalen när han blev svartflaggad och gick i mål med uppsträckta händer. Valmers, som vi inte har sett på länge, missar aldrig ett tillfälle att tala om hur fullkomligt idiotiskt Biaggis beteende var. Jag tycker det är skönt att se någon bete sig sådär...oväntat och i total kontrast mot konvenansen. Nu betedde sig ingen "oväntat" på det där konstiga kvalet, men det var annorlunda.
Sista varvet från Suzuka 1991 är ganska svettigt...
[YOUTUBE-ID]chFrgVRZXfk[/YOUTUBE-ID]
Aha, det är alltså föraren själv som bestämmer vilka flaggor/skyltar som är värda att respekteraDet beror ju på vilka flaggor det är. En svartflagg för ignorerad ride through är ju inte samma sak som att köra med en farlig cykel eller köra för fort förbi en ambulans eller personal på banan.
Ja, utan titlar att prata om får man ju ta till något annat.
Har du provat att rida på en myra?4 myror är fler än 1 elefant...
Det finns grader i helvetet. Inte rätt men inte lika illa som andra saker.Aha, det är alltså föraren själv som bestämmer vilka flaggor/skyltar som är värda att respektera
Absolut, det var väl ingen katastrof det Biaggi gjorde men nästa steg är ju att skita i gulflagg osv osv.Det finns grader i helvetet.
Du är snubblande nära klychornas klycha: "regler är till för att följas". Vad vill du ha sagt som inte redan är sagt och som har med ämnet att göra?Absolut, det var väl ingen katastrof det Biaggi gjorde men nästa steg är ju att skita i gulflagg osv osv.
För att inte tala om att ha en farbror i depån som ger sig på ens konkurrenter. Undberbart.I din bok är det alltså helt okej att strunta i funktionärernas flaggor/skyltar?
För att inte tala om att ha en farbror i depån som ger sig på ens konkurrenter. Undberbart.
Det beror ju på vilka flaggor det är. En svartflagg för ignorerad ride through är ju inte samma sak som att köra med en farlig cykel eller köra för fort förbi en ambulans eller personal på banan.
Tyvärr finns Valerio Biaggis tilltag inte i rörliga bilder. Man får använda fantasin:Borde vara självklart att lägga in en Youtube-länk till den texten....
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|