Ta bort hår på magen?

Dominator-Rocks

Guest
Veet är skiten!

Följer man tidsanvisningarna så bränner man sig inte!

Provat på bröst och pung/runt penis!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Testa vaxa.. Jag har vaxat Chukabowas bröst några ggr, han har varit nöjd...! :tummenupp

Kia

Guest
Eller så finner man hårväxt som något jobbigt och äckligt. Hade jag haft en välväxt bringa tex så vore det en sak, nu ser det mest patetiskt ut med lite fjun på bröstet :näsblod Jag började raka mig på andra ställen än bara ansiktet redan i gymnasiet och jag har även fått höra en del glåpord. Men hellre att de tror att jag är en hårlös fjant än en fjant som rakar sig :D
En lagom liten rand på magen så man inte ser ut som en tjej helt och hållet, det är perfekt.
Och sen brukar tjejer vara glada när de slipper hår i maten :brinnerup

Kan ju hålla med om att om man bara har fjun så är det bättre att raka bort. Ser bättre ut.
Klart att man ska raka sig... :yoparty Fast just en lagom hårig bringa är aldrig fel.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Kan ju hålla med om att om man bara har fjun så är det bättre att raka bort. Ser bättre ut.
Klart att man ska raka sig... :yoparty Fast just en lagom hårig bringa är aldrig fel.

Nej tacka ver jag en Ungersk ryamatta ! Sånna finns inte i Sverige ....

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Hårborttagningsgel funkar inte. Skinnflådd blev man men håret satt kvar. I ansiktet funkar det inte heller. Helvetiska jävlar vad man såg ut efteråt. Ont som fan gjorde det också.

Rakapparat är mest skonsamt. På med alkogel efteråt.

Kia

Guest
Nej tacka ver jag en Ungersk ryamatta ! Sånna finns inte i Sverige ....

Tror du har lite svårt att läsa hela inlägget....

Skrev att en "lagom hårig" bringa aldrig var fel. Ingen vill väl ha en apa?? :va

I frågan om vad och hur mycket man ska raka bort som kille tror jag att "den gyllende medelvägen" är att föredra. Visst ska en kille ha lite hår på kroppen, men absolut inte för mycket. :tummenupp

Kia

Guest
För gamla haggor Ja, Om man vill åt de hallontuttade teensen får man lida pin.

Gammal kan du kalla bitterfi**orna över 40.
Tror nog att det är många "teens" som anser män är lite mer lockande än killar i deras egen ålder. Men vad som anses som "manligt" ligger ju självklart i betraktarens ögon. :tummenupp :tummenupp

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Gammal kan du kalla bitterfi**orna över 40.
Tror nog att det är många "teens" som anser män är lite mer lockande än killar i deras egen ålder. Men vad som anses som "manligt" ligger ju självklart i betraktarens ögon. :tummenupp :tummenupp

Ja, inte vill dom ha apor med höga hårfästen i alla fall. över 40 vir (ett fåtal av) dom milfs ju så då är det match igen. Det är den torftiga perioden 20-40 där cheyerna har sina identitetsproblem man vill slippa. Innan hajar dom inte och efter skiter dom i det Wehooo!

Kia

Guest
Ja, inte vill dom ha apor med höga hårfästen i alla fall. över 40 vir (ett fåtal av) dom milfs ju så då är det match igen. Det är den torftiga perioden 20-40 där cheyerna har sina identitetsproblem man vill slippa. Innan hajar dom inte och efter skiter dom i det Wehooo!

Identitetsproblem mellan 20-40?? :va :va

Det är ju vid 40 och 50 folk (både män och kvinnor) får sk kriser och ska hitta sig själva på det mest besynnerliga sätt.... :va

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0