GST Spyder
biker to be
Kommer att sälja min bil efter Elmia och det är då jag skall köpa hoj. Funderade på att ta en hoj som delbetalning om någon skulle vilja det och ha en hoj som passar mig. Vad skall man tänka på vid en sådan affär? Hur skall man värdera bytet/delbetalningen tex? Jämföra med andra hojjar i samma klass eller gå på det han/hon begär? Antar att enda sättet är att kikapå hojen och se vad jag anser den vara värd och dra av det på priset? Svårt dock att diskutera pris med tanke på att om jag vill betala lite för hojjen så prutar de ju på bilen och tvärtom.Någon som har tips eller trix att bjuda på
Nu är ju bilen bra mycket mer värd än den hoj jag ev skall köpa så....antingen säljer jag bilen och cashar hojjen eller så byter jag in men ..funderar bara Hoppas ni förstår vad jag syftar på*skrattar*även om det lär virrigt.
EDIT: Tog bort bilen eftersom det uppfattades som en annons.
Nu är ju bilen bra mycket mer värd än den hoj jag ev skall köpa så....antingen säljer jag bilen och cashar hojjen eller så byter jag in men ..funderar bara Hoppas ni förstår vad jag syftar på*skrattar*även om det lär virrigt.
EDIT: Tog bort bilen eftersom det uppfattades som en annons.
Last edited: