Tack för varningarna på Boge

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Tackar alla snälla för varningarna.
Jag var ute och finåkte med nyförvärvet. Som synd var så var det endast nykterhetskontroll och allmän fordonskoll. Inget krypa och jäklas utan mest blåsa och snacka.
Vägen tillbaka blev roligare eftersom att jag visste att det inte var några polishinder på vägen.

Spray

Ny medlem
Gick med
18 May 2006
Hoj
Cagiva
Qwerty skrev:
2188364
Vägen tillbaka blev roligare eftersom att jag visste att det inte var några polishinder på vägen.

Det skulle vara intressant att se hur många procent som åkte dit om de satte två poliskontroller på rad :hihi

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Vart stod dom? Jobbigt att få stopp på hojen om dom står precis efter en kurva...

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Tack till alla som varnade mig oxå!
Men jävlar va snygga polisbrudarna va!?
Hon som kollade mig var ca 180 cm lång tajt kropp(trots utrustningen) såg ut som en riktig modell! inget skämt!!! Skulle verkligen inte banga på att bli våldsamt arresterad av henne!!! snälla gud nästa gång! :Bugar :Bugar

Tror hon registredade mitt namn i minnet o kollar upp mig på hitta.se när skifter är över :D :slicka

Så sög hon säkert på blåspipan jag hade mitt dräggel på :banana

Last edited:

Jesper Cronelid

SDK #3863
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Ducati SS1000 & 848
rBy skrev:
2188436 Tack till alla som varnade mig oxå!
Hon som kollade mig var ca 180 cm lång tajt kropp(trots utrustningen) såg ut som en riktig modell! inget skämt!!! Skulle verkligen inte banga på att bli våldsamt arresterad av henne!!! snälla gud nästa gång! :Bugar :Bugar

Tror hon registredade mitt namn i minnet o kollar upp mig på hitta.se när skifter är över :D :slicka

Du är singel va??? :lol

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Hoztic skrev:
2188703 Samma här, men jag hoppas att jag aldrig blir SÅ desperat :hihi

Men det är inte lätt att INTE trilla dit om man står o har blivit stoppad av en sån snygg polistös!! Inte för att jag vet hur just tjejen i ovan berättelse såg ut.
Är man singel så har ju "vissa" (läs alla) spärrar lättare för att trilla bort....eller hur? :hihi

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
lät du henne inte behålla kortet? :3freak :hihi
du vet, som när tjejerna "råkar" glömma handväskan hemma hos en...

Andreas N.

börjar bli hojsugen igen!!!! :D
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Cbr 600f -96 ...SÅLD till fördel för snöskoter...SMART DRAG!
rBy skrev:
2188436 Tack till alla som varnade mig oxå!

Du skulle väl ha gett fasen i att stanna då så att dom fått jaga dig en bit...och sedan gjort "lagomt" med motstånd...fast de är klart...dom kanske hade prejat dig av vägen eller värre...dragit av ett skott i framhjulet och sedan frågat
:hihi

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Andreas N. skrev:
2189102 Du skulle väl ha gett fasen i att stanna då så att dom fått jaga dig en bit...och sedan gjort "lagomt" med motstånd...fast de är klart...dom kanske hade prejat dig av vägen eller värre...dragit av ett skott i framhjulet och sedan frågat

låter nice. påminner mig om en hemsk sak jag fick höra igår, det hade varit polisjakt i vallentuna centrum, någon beige peugoe eller hur det stavas som försökt dra snuten. tydligen hade bilen tappat kontrollen eller liknande och rammat ner en busshållplats.. det tråkiga va bara att en 21 åring stod där.. han vart helt nermejad o dog :(

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Aja ni fuckers verkar inte veta hur en snygg tjej i polisuniform ser ut :tomten , alltså skämtar inte om jag säger att det är en sån tjej man vill gifta sig med innan man ens sexxat :tungan

Ingen annan som vart stoppad och kan styrka min historia av denna skönhetsgudinna?!

Skönt i alla fall att JKay vet vad en broder snackar om! vi kan bli kära i även poliser!

Andreas N. skrev:
2189102 Du skulle väl ha gett fasen i att stanna då så att dom fått jaga dig en bit...och sedan gjort "lagomt" med motstånd...fast de är klart...dom kanske hade prejat dig av vägen eller värre...dragit av ett skott i framhjulet och sedan frågat

Visste ju inte att det var puddingar till poliser förräns jag var stoppad :huvet
Men iofs skulle jag kunnat åkt tillbaka i världens rulle!
Det får bli nästa gång man kärar ner sig i en trafikpolis hehe

Andreas N.

börjar bli hojsugen igen!!!! :D
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Cbr 600f -96 ...SÅLD till fördel för snöskoter...SMART DRAG!
rBy skrev:
2189116Visste ju inte att det var puddingar till poliser förräns jag var stoppad :huvet
Men iofs skulle jag kunnat åkt tillbaka i världens rulle!
Det får bli nästa gång man kärar ner sig i en trafikpolis hehe

Ja precis :lol....lycka till nästa gång då :tummenupp

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
EBS skrev:
2188434 Vart stod dom? Jobbigt att få stopp på hojen om dom står precis efter en kurva...

Dom stog för övrigt vid miljöstationen 300 meter innan hästområdet, om man kommer fran waxholm i den fria siktkurvan.
Skum beskrivning men du hajjar? hehe

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Yamaha_Tobbe skrev:
2189114 låter nice. påminner mig om en hemsk sak jag fick höra igår, det hade varit polisjakt i vallentuna centrum, någon beige peugoe eller hur det stavas som försökt dra snuten. tydligen hade bilen tappat kontrollen eller liknande och rammat ner en busshållplats.. det tråkiga va bara att en 21 åring stod där.. han vart helt nermejad o dog :(

Va de inte en vit volvo å en 71åring :va

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
vadå ? att få krypa ner under täcket & få lite polis :tuttar vore väl inte alls fel.

jag hade inte heller bangat för en kvinnlig polis :banana

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...