Dakar nästa då?Ja precis så känner jag,ja satte upp mål att ta mig till direkt efter olyckan
Dakar nästa då?Ja precis så känner jag,ja satte upp mål att ta mig till direkt efter olyckan
Ni är så jävla viktiga för mig och andra skadade bikers när ni skriver uppmuntrande ord...det behövs när det blir jobbigt ....blir fan tårögd .
Fantastiskt Men hur funkar knäleden på protesen?nej det går inte,,,behöver hjälpa till med andra benet för att knäa ner.
by the way så har jag klippt o klistrat ihop en film step by step från dag 1 till nu typ....det gör ont i skrevet fortdarande ,det ska ju härdas
https://www.youtube.com/watch?v=9a3tT7Z9_rE&feature=youtu.be
nej det går inte,,,behöver hjälpa till med andra benet för att knäa ner.
by the way så har jag klippt o klistrat ihop en film step by step från dag 1 till nu typ....det gör ont i skrevet fortdarande ,det ska ju härdas
https://www.youtube.com/watch?v=9a3tT7Z9_rE&feature=youtu.be
Hej du gjorde en stark återhämtning på 1 år ,jag kan förstå att ryggen tar stryk om du är sned pågrund av benet,träna mage o rygg ,det är nog lätt att bara bli sittande för alla oss som är skadade...bara man kan prata om det så går det lite lättaredina positiva attityd är viktig för oss andra skadade åkare med...
Jag hade en positiv attityd ibörjan vilket gjorde att jag 1 år efter min olycka (för 8 år sen) var helt återställd nästan efter stenhård rehab.... dock så har orken och träning/rehab havererat totalt och mina skador/smärtor i främst rygg gjort att livet blivit lite trist... försöker ta promenader på några timmar med hundar/barnvagn för att hålla igång...
Jag hade turen att kirurg/ortoped gjorde bedömningen att mitt ben gick att rädda även om mitt krossade ben/knä gjorde att benet vart 2 cm kortare så höfterna börjar bli utslitna....
ytterst viktigt att hålla ryggen vältränad efter ryggskador!
Tack för att du delar med dig av din olycka på ett bra vis!
Med vänlig hälsning Tobias!
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |