Satt och lipa på jobbet förut, speciellt när jag läste Michaels text. Hemskt måste jag säga. Våren 2012 krockade jag med en stillastående bil på Älvsborgsbron här i Göteborg, minns inget innan kl 17 den dagen (olyckan skedde kl 7). Jag kom dock lindrigt undan med en 2 veckors hjärnskakning men det är ju en baggis med vad du har varit med om!
Hur gick det med trike-föraren?
Min gamla farmor blev av med benet på äldre dar men hon repa sig aldrig, förlorade både benet och förståndet. Du verkar dock ha en mindre fusionsreaktor inom dig, det är snabba puckar att lära sig gå på protes så snabbt! Lycka till i fortsättningen, kanske skulle satsa på bankörning, är nog inte så många trike's att frontalkrocka med där!
Du förresten, du behöver ladda ibland såg jag, är du en sån där Hubot då?
Hur gick det med trike-föraren?
Min gamla farmor blev av med benet på äldre dar men hon repa sig aldrig, förlorade både benet och förståndet. Du verkar dock ha en mindre fusionsreaktor inom dig, det är snabba puckar att lära sig gå på protes så snabbt! Lycka till i fortsättningen, kanske skulle satsa på bankörning, är nog inte så många trike's att frontalkrocka med där!
Du förresten, du behöver ladda ibland såg jag, är du en sån där Hubot då?