laidback
En fin avföring är bästa huvudkudden!
- Gick med
- 19 Dec 2010
- Hoj
- En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Fan, har inte hittat din tråd förrän nu.Ohoj hur har ni det? Jag har fått mitt nya Genium ben nu .....asså nu är det teknik på hög nivå börjar få kläm på hur man går igen .
Ha de kör safe
Fan va glad ja ä
Schysst att du delar med dig så folk får veta hur en fin dag på hojen kan sluta om oturen grinar en i ansiktet. Det är mycket man själv inte råder över, det fick du betala ett högt pris för.
Kanske ses vi på rehab nån gång, ska hålla span efter en enbent kille i fortsättningen. Men å andra sidan såg du fullärd av YT-klippet att döma, kör hårt!
Han bröt nacke och rygg, samt krossade bröstbenet och alla revben, och en öppen fraktur i höger ben. Han är förlamad ifrån strax under bröstet och neråt. Har fått ligga med trakk i halsen kopplad till respirator, men denna blev utplockad nu i veckan. Mycket feber och infektioner då dom inte vände på honom ordentligt när han låg på intensiven, vilket orsakade liggsår. Han säger själv att han kände i samma sekund han landade efter krocken hur benen bara försvann. Känseln börjar strax under bröstvårtorna i höjd sett. Anledningen till denna avsaknad av känsel samt förlamning är att ryggmärgsvätskan har runnit ut, och det går inte att reparera. Han bad mig skriva detta, då han har svårt för det själv för tillfället, med tanke på rörlighet etc. Tänkte bara att jag skulle försöka svara lite snabbt, eftersom du har frågat.
Okej, det var han på Triken som orsakade olyckan, men jäklar vad jag känner igen mig i skadorna. Tiden på IVA med den vidriga trakken i halsen och all osäkerhet över vad som hänt, all förvirring i morfindimman... Vill inte tillbaks till hösten 2006.