kamikaze.MC
...
-----
-----
-----
Last edited:
Yamaha_Tobbe skrev:Hans kvinnliga kollega frågade efter körkortet och undrade var framskylten tagit vägen, "de undrar jag också" sa jag frågvist sen va det inte mer me det,
hennes manliga kollega kom fram till bilen med lasern och konstaterade att jag körde 87km/h och att det tydligen va 50 sträcka till min fasa!
skrev på böteslappen o tron om att dom skonade mitt körkort men så blev icke falllet. Utan giltigt leg...
Starstriker skrev:Det finns många fina rondeller i Borlänge att titta på också. Det måste fanimej vara Sveriges i särklass mest rondelltäta stad.
juha01 skrev:Japp! Och den rondellen som går från borlänge mot sälen, strax innan motocrossbanan, är svinhal vid regn! Sveriges halaste rondell, enligt mig. Har blivit rejält uppskrämd där när jag åkte och tuggade på en bigmac när jag helt plötsligt är på väg ut ur rondellen på tvären!
Yamaha_Tobbe skrev:nej förlåt jag är ingen datasnille du kanske kan berätta hur man gör du som vet
Yamaha_Tobbe skrev:nej förlåt jag är ingen datasnille du kanske kan berätta hur man gör du som vet
Markus skrev:Killen är typ 14 år, låt han va.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |