tagen i sala

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Finns mycket att se KUPOLEN :hihi :hihi

[Edit] Du råkar inte arbeta med Johannes C, hälsa från Richard.......

Last edited:

sweborn

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
Fido/Bulle
Yamaha_Tobbe skrev:
Hans kvinnliga kollega frågade efter körkortet och undrade var framskylten tagit vägen, "de undrar jag också" sa jag frågvist sen va det inte mer me det,
hennes manliga kollega kom fram till bilen med lasern och konstaterade att jag körde 87km/h och att det tydligen va 50 sträcka till min fasa! :huvet
skrev på böteslappen o tron om att dom skonade mitt körkort men så blev icke falllet. Utan giltigt leg...

Du hoppas på att polisen skall skona ditt körkort samtidigt som du saknar registreringsskylt, är kaxig och saknar giltig legitimation?

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag har klarat mig från återkallat kort med 170km/h på 70-väg.
Men dom fick nog ingen mätning, hade jag blånekat så hade jag förmodligen sluppit helt. Dumt jag vet men det var mitt i natten och väl upplyst, inte en bil inom synhåll, polisen kom bakifrån utan att jag såg den.
Med bil kan tilläggas.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det finns många fina rondeller i Borlänge att titta på också. Det måste fanimej vara Sveriges i särklass mest rondelltäta stad. Har kommunpolitikerna för lite att göra?

Tycker att väg 70 borde vara planskild (gärna några våningar upp) så att man fort kan ta sig förbi ställen som tex Sala, Säter och Borlänge.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Tobbe, vad är grejen med din saknade framskylt?
Slipper man skatta om man rycker den i fram och sätter den i bak i fönstret? Vad är/var bötern för det?

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Vi vill inte ha sånt trafikfarligt pack inom kommunen! Avtalet med Sala verkar funka, gud ske pris.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Tofft att banka skiten ur en fartkamera med ett vattenpass.

Ser bara en upprorisk tonåring framför mig när jag läser din text så jag lider inte så mkt med dig. Puss :pannkyss

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Starstriker skrev:
Det finns många fina rondeller i Borlänge att titta på också. Det måste fanimej vara Sveriges i särklass mest rondelltäta stad.

Japp! Och den rondellen som går från borlänge mot sälen, strax innan motocrossbanan, är svinhal vid regn! Sveriges halaste rondell, enligt mig. Har blivit rejält uppskrämd där när jag åkte och tuggade på en bigmac när jag helt plötsligt är på väg ut ur rondellen på tvären!

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Ingen...
juha01 skrev:
Japp! Och den rondellen som går från borlänge mot sälen, strax innan motocrossbanan, är svinhal vid regn! Sveriges halaste rondell, enligt mig. Har blivit rejält uppskrämd där när jag åkte och tuggade på en bigmac när jag helt plötsligt är på väg ut ur rondellen på tvären!

hahahahahahahahaha det var fan veckans inlägg... :rofl
(det kan tilläggas att jag är rätt trött)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...