tagen i sala

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Vad är det för jävla attityd ni kör med, gå inte in på den här tråden om ni inte vill läsa och vill ni va otrevliga så kan ni hålla det för er själva.. trist!

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Yamaha_Tobbe skrev:
Vad är det för jävla attityd ni kör med, gå inte in på den här tråden om ni inte vill läsa och vill ni va otrevliga så kan ni hålla det för er själva.. trist!

Synd att du inte blev av med körkortet längre tid, du är inte mogen för att vistas på vägen. Det du gjorde med fartkameran hoppas jag också att du får betala, så omoget.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Yamaha_Tobbe skrev:

Som man sover får man... eller ja... gonatt

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Vad hände? Han har raderat sitt inlägg och jag måste få veta. :mad:

Körde han trixandes på två hjul på andra sidan vägen i vägrenen hängandes ut ur rutan och sköt på mötande trafik med en slangbella laddad med hallonsaft, eller vad hände?

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
JÄVLA kul o göra sig lustig över nån som förlorat kortet

SKÄRP ER :mad: :hördu

Tobbe hoppas det löser sig,

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Starstriker skrev:
Det finns många fina rondeller i Borlänge att titta på också. Det måste fanimej vara Sveriges i särklass mest rondelltäta stad. Har kommunpolitikerna för lite att göra?

Tycker att väg 70 borde vara planskild (gärna några våningar upp) så att man fort kan ta sig förbi ställen som tex Sala, Säter och Borlänge.

Nanana

Piteå är Sveriges rondelltätaste stad. Ska du rakt genom staden passerar du 7st rondeller... Och så liten stad som piteå är så är det 7 rondeller 1mils körning.

Tjet skrev:
Vad hände? Han har raderat sitt inlägg och jag måste få veta. :mad:

Körde han trixandes på två hjul på andra sidan vägen i vägrenen hängandes ut ur rutan och sköt på mötande trafik med en slangbella laddad med hallonsaft, eller vad hände?

Hahaha dagens inlägg!

Yamaha_Tobbe skrev:

Skulle vara kul att veta vad som hänt för nu har du tagit bort alla inlägg, jag har inte tänkt att gorma eller vara moraltant utan bara veta vad som hänt.

Till er övriga, om han vill skriva av sig eller undra om något här så svara på hans frågor istället för att idiotförklara han. Har ni inget possitivt att tillföra så är det bättre att inte säga något. :fatta!

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Xyron skrev:
Nanana

Piteå är Sveriges rondelltätaste stad. Ska du rakt genom staden passerar du 7st rondeller... Och så liten stad som piteå är så är det 7 rondeller 1mils körning.

Nepp. Eskilstuna är sveriges rondelltätaste stad. Det måst nu finnas runt 15+ rondeller i hela stan.

Och fler är på gång. :död

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
seyou skrev:
Nepp. Eskilstuna är sveriges rondelltätaste stad. Det måst nu finnas runt 15+ rondeller i hela stan.

Och fler är på gång. :död

Det måste finnas i något register vilken stad som har flest rondeller... :va

Fast iofs det kommer bli sthlm / malmö / göteborg eller någon anna större stad, men skulle vara intressant och veta hur många rondeller / area som finns.

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Xyron skrev:
Det måste finnas i något register vilken stad som har flest rondeller... :va

Fast iofs det kommer bli sthlm / malmö / göteborg eller någon anna större stad, men skulle vara intressant och veta hur många rondeller / area som finns.
Ta en tripp till växjö, glöm inte att besöka en däckfirma innan du kör hem bara.
Du lär garanterat behöva nya högerhjul om du tar bilen.
Växjö lät väl ngn professor från lund våldföra sig på byns vägar.
Vi har lätt 40 st rondeller här.
Jag kör ca 5,5km till jobbet var morgon, den vägen innefattar 7 rondeller :fyllisar
//Tobbe
Edit: räknade fel :3freak :Edit
Edit2: Googlade lite på det :hihi "Rondeller i Växjö:
I dagsläget (2004-01-20) finns det i Växjö trettiotvå stycken rondeller."
Saxat från: http://www.vaxjo.se/vaxjowww/utsida...?rubrik=7037&omrade=79&urubrik=1749&meny=1307
Obs datumet! Rondeller byggs i växjö numera som aldrig förr :banana :Edit2

Last edited:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
I Borlänge finns 30 rondeller. Jag åker igenom 7st på väg till jobbet (3km)

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
duckie skrev:
I Borlänge finns 30 rondeller. Jag åker igenom 7st på väg till jobbet (3km)

hmm jag kommer fram till 11. Men det var ett tag sedan man flyttade så minnet är väl kort.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Rondeller i Växjö? Tja, ibland dunkar det till rätt ordentligt när jag är ute och kör. Samband?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...