kamikaze.MC
...
Vad är det för jävla attityd ni kör med, gå inte in på den här tråden om ni inte vill läsa och vill ni va otrevliga så kan ni hålla det för er själva.. trist!
Yamaha_Tobbe skrev:Vad är det för jävla attityd ni kör med, gå inte in på den här tråden om ni inte vill läsa och vill ni va otrevliga så kan ni hålla det för er själva.. trist!
Yamaha_Tobbe skrev:Vad är det för jävla attityd ni kör med, gå inte in på den här tråden om ni inte vill läsa och vill ni va otrevliga så kan ni hålla det för er själva.. trist!
Starstriker skrev:Det finns många fina rondeller i Borlänge att titta på också. Det måste fanimej vara Sveriges i särklass mest rondelltäta stad. Har kommunpolitikerna för lite att göra?
Tycker att väg 70 borde vara planskild (gärna några våningar upp) så att man fort kan ta sig förbi ställen som tex Sala, Säter och Borlänge.
Tjet skrev:Vad hände? Han har raderat sitt inlägg och jag måste få veta.
Körde han trixandes på två hjul på andra sidan vägen i vägrenen hängandes ut ur rutan och sköt på mötande trafik med en slangbella laddad med hallonsaft, eller vad hände?
Xyron skrev:Nanana
Piteå är Sveriges rondelltätaste stad. Ska du rakt genom staden passerar du 7st rondeller... Och så liten stad som piteå är så är det 7 rondeller 1mils körning.
seyou skrev:Nepp. Eskilstuna är sveriges rondelltätaste stad. Det måst nu finnas runt 15+ rondeller i hela stan.
Och fler är på gång.
Ta en tripp till växjö, glöm inte att besöka en däckfirma innan du kör hem bara.Xyron skrev:Det måste finnas i något register vilken stad som har flest rondeller...
Fast iofs det kommer bli sthlm / malmö / göteborg eller någon anna större stad, men skulle vara intressant och veta hur många rondeller / area som finns.
duckie skrev:I Borlänge finns 30 rondeller. Jag åker igenom 7st på väg till jobbet (3km)
duckie skrev:I Borlänge finns 30 rondeller. Jag åker igenom 7st på väg till jobbet (3km)
Mr R skrev:hmm jag kommer fram till 11. Men det var ett tag sedan man flyttade så minnet är väl kort.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |