Takida i Kristinehamn

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Drz 400sm 07
Jaha då va det dags att äntligen få se dessa live. Tycker dom är hur bra som helst dom grabbarna. Är det nån härsifrån som ska dit. Dom spelar visst på nåt som heter Nöjesbaren.

Har bokat hotell och har chaffis alla 50 mil upp och sen tillbaka igen så nu fan ska kristinehamn göras osäkert :) :fyllisar

Kanske kan bli ett SH bord i baren

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Dom e riktigt grymma.
Men det blir nog inget för mig, vet fan inte mer än att kristinehamn är ett namn på en karta :3freak

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Drz 400sm 07
Deztallica skrev:
Dom e riktigt grymma.
Men det blir nog inget för mig, vet fan inte mer än att kristinehamn är ett namn på en karta :3freak

Kristinehamn ligger i norra spetsen av vänen eller vad sjön heter. ca 12 mil norr om göteborg... Jag har 45 mil enkel resa. men va fan det är det ju värt

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Köp deras nya singel Losing och rösta fram dom på trackslistan, en grupp som definitivt är på frammarsch. :Bugar

Har sett 7st livespelningar och kan bara säga en sak :yoparty

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
re.

Där bor jag :banana

Har aldrig hört talas om dom, men gick in på deras hemsida http://www.takida.se/
Och hörde en singel "losing".
Fan dom var ju kanon ju!!!
Kanske skulle gå dit!

edit.
Här kan ni kolla in Nöjesbaren där dom ska spela!
http://www.nojesbaren.se/

Last edited:

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Yabba skrev:
Där bor jag :banana

Har aldrig hört talas om dom, men gick in på deras hemsida http://www.takida.se/
Och hörde en singel "losing".
Fan dom var ju kanon ju!!!
Kanske skulle gå dit!

edit.
Här kan ni kolla in Nöjesbaren där dom ska spela!
http://www.nojesbaren.se/

Finns en massa att ladda hem på DC, lite vågat att köpa skivor ur shopen innan man hört låtar från ett okänt band men dom är bra som fan och gillar man det man tankat hem kan man ju köpa skivorna sen =)
Dock låter ganska många låtar likt.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
VaRvStopPEt skrev:
Jaha då va det dags att äntligen få se dessa live. Tycker dom är hur bra som helst dom grabbarna. Är det nån härsifrån som ska dit. Dom spelar visst på nåt som heter Nöjesbaren.

Har bokat hotell och har chaffis alla 50 mil upp och sen tillbaka igen så nu fan ska kristinehamn göras osäkert :) :fyllisar

Kanske kan bli ett SH bord i baren
Är hon lika bra som GolvLennart :va

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Varför är inte ett sånt band mera känt, eller internationellt? Dom är ju väldigt bra alltså..

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Hultan skrev:
Varför är inte ett sånt band mera känt, eller internationellt? Dom är ju väldigt bra alltså..

Finns väl mycket liknande musik och det har INTE varit lätt för dom att fixa med skivbolag.

Robert som sjunger är så jävla bra och texterna handlar delvis om hans liv som inte alltid varit så lätt och uppåt om man lyssnar på några låtar.

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Drz 400sm 07
Hultan skrev:

Inte så lätt att slå sig fram som ett osignat lokalband. Men detta är ju ett ypperligt bevis på att det går att ta sig fram genom att sälja t-shirts och ha lite egna spelningar. Dom har ju även släppt 6 eller 7 skivor. I och för sig så är det ju ett par av dom som bara har 3-4 låtar men what ever. Dom började spela 99.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
VaRvStopPEt skrev:
Inte så lätt att slå sig fram som ett osignat lokalband. Men detta är ju ett ypperligt bevis på att det går att ta sig fram genom att sälja t-shirts och ha lite egna spelningar. Dom har ju även släppt 6 eller 7 skivor. I och för sig så är det ju ett par av dom som bara har 3-4 låtar men what ever. Dom började spela 99.
Nej ok, kan tänka mig det.. Men dom är väldigt bra, inte bara nån låt utan över lag..

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Drz 400sm 07
Hultan skrev:
Nej ok, kan tänka mig det.. Men dom är väldigt bra, inte bara nån låt utan över lag..
Dom är heltjävlatokbra... Jag har nog alla deras låtar (dom flesta ialla fall) på orginala cd-skivor och jag har inte hittat någon dålig låt. Visst där finns ju dom bättre och sämre men ingen dålig

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Twosaint skrev:
Finns väl mycket liknande musik och det har INTE varit lätt för dom att fixa med skivbolag.

Robert som sjunger är så jävla bra och texterna handlar delvis om hans liv som inte alltid varit så lätt och uppåt om man lyssnar på några låtar.

Det är en gammal kompis som signade dem till sitt skivbolag nyligen. Han är en gammal slug producent med många år i branschen. Förhoppningsvis sitter han på rätt kontakter för att äntligen få det att hända för dem. :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept