pindead
Ny medlem
varför tänka skulle man tänka på alla olyckor kan man ställa hojen,till alla som kör mc håll koll på allt det är ert liv som står på spel,till er som stuntar kul att se hur bra ni är,men håll koll ni är bara mäniskor
Score skrev:2683235Det är verkligen inget overkligt med detta. Själv så har jag varit med om en liknande situation.
Dock slog jag mig inte men summan av det hela var att jag va på krogen och glömde att jag hade flickvän. Lyckad kväll faktiskt.
Åter till ämnet. Bra film...
Fy tusan.....
Man blir berörd...
Ja men om den är verklig, vem filmade?
mystiskt beteende mc föraren hade men alla är vi olika,,, jag hade ringt ambulans och polis så fort ja hade blivit upplockad av han bil föraren,,, han åker iväg nånstans o röker o ringer sin flickvän... fan stanna på platsen o få dit polis och ambulans om det går annars åk till närmaste telefon och återvänd till olycksplatsen, så även om han inte minns att hans flickvän nu åkt med (vilket inte så troligt i andra fall men).... så hade troligtvis polis eller ambulans hittat henne.... sjukt att han åker rundor i bilen med ett hål i huvudet.... påminner mej om när ja fick ett järnrör i huvet en gång blödde också som fan, troode ja skulle stryka med ett tag....
bra film det där heltklart, det är både roligare och säkrare att köra i grupp.
Här är en till film som ser ganska hemskt ut men jag tycker att den borde nästan visas på tv så att alla får sig en tankeställare när det gäller att köra ut i en korsning (där det också sker en stor andel mcolyckor) tror denna har visats som varning ifrån vägverket eller liknande på tv i England.
http://www.youtube.com/watch?v=uXh-6SBR9wk
//isse
så jävla äcklig var den la ej, bara att han va antingen trög eller så brydde han sig ej om henne
Du greppade tydligen inte att han slagit i huvudet såpass illa nog för att få en tillräckligt kraftig minnesförlust för glömma att han hade gumman med sig. Han åkte ju iväg istället och trodde att hon satt hemma och väntade på honom...
Förövrigt en synnerligen stark film.....jag vet inte om jag vågar skjutsa runt på min gumma längre... ...tog åt mig som fan...
Ändå kör jag som på ägg när hon är med, men det hjälper ju ingen egentligen, det är inte bara vi två ute i trafiken...
hehe jo jag fatta la att han fick en minneslucka, men om man slår i huvvet så mycket med hjälm på så äre konstigt. och förrsten så skulle han ju snart fatta vart han har sin tjej, och då äre ju bara at hämta henne
Nobelpriset närmar sig
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |