Tankpads...

elfuego

Elfuego håller stumt!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
stockholm
Hoj
R1:a -00
Jag har sökt runt på forumet och hittat en sida som heter tankpads.com som säljer coola tankpads. Det nämns även att w-motoracing säljer dessa men när jag går in på deras sida kan jag inte hitta dem. Har w-motoracing slutat sälja tankpads och finns det isf något annat svenskt företag som säljer dessa?
:confused:
 

Guido

g
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Östersund
Hoj
Gsxr 1000-04 Honda 650 xr
Jag skulle tänka både en och två gånger innan jag skulle beställa från w-motoracing igen, annars kan jag tipsa att om bikeshop som har tankpads.

elfuego skrev:
Jag har sökt runt på forumet och hittat en sida som heter tankpads.com som säljer coola tankpads. Det nämns även att w-motoracing säljer dessa men när jag går in på deras sida kan jag inte hitta dem. Har w-motoracing slutat sälja tankpads och finns det isf något annat svenskt företag som säljer dessa?
:confused:
 
Last edited:

elfuego

Elfuego håller stumt!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
stockholm
Hoj
R1:a -00
Jag var inne och kollade på tankpadsen på bikeshop men dom hade ju tyvärr inte den där snygga r1-paden som fanns på tankpads.com :(

Guido skrev:
Jag skulle tänka både en och två gånger innan jag skulle beställa från w-motoracing igen, annars kan jag tipsa att om bikeshop som har tankpads.
 

elfuego

Elfuego håller stumt!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
stockholm
Hoj
R1:a -00
Låter iof frestande att åka dit ock kolla men av ren princip så handlar jag inte på ava längre, dom beter sig så himla illa där...

GixxerJensa skrev:
Ava säljer endel av dom där tankpadsen..
 

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
elfuego skrev:
Låter iof frestande att åka dit ock kolla men av ren princip så handlar jag inte på ava längre, dom beter sig så himla illa där...
Tror iofs inte att dom har någon r1 pad hemma men dom kanske kan ta hem. Kan hålla med om att säljarna på ava är grisar men killarna bakom tillbehör/reservdelsdisken brukar vara snälla
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top