Prillan73
Lagom e bäst.....
......vad är oddsen på att den ska funka ?
Och tips på hur ?
Och tips på hur ?
Har råkat ut för samma sak. Några timmar i ugnen på lägsta temperaturen och den fungerade igen.....
Tjör den i micron.
Ha ha, obetalbart !!! Genast när jag såg rubriken till tråden kom den automatiska tanken "det måste vara en tjej". Nu är jag kanske fördomsfull, ja eventuellt en riktig gris faktiskt. MEN, faktum är att jag har killkompisar som kört över sina nallar, drattat på arslet på dom i skidbacken, slängt dom i asfalten på fyllan mm mm. Dock har det hittils endast varit tjejkompisar och fd flickvänner som lyckats dränka nallar och det görs med besked. Min sista tjej lyckades tappa sin i toaletten när hon skulle kissa, hur fan gör man då?
Vidare så var det en tjejkompis som ganska nyligen tappade sin i en fontän på ett torg. Vore skitkul om det verkligen finns ett "Phone destruction pattern" mellan könen
killkompisar som kört över sina nallar, drattat på arslet på dom i skidbacken, slängt dom i asfalten på fyllan mm mm.
funkar prima.. släng in en sked och testa.. seglivad mytInnehåller metall så gör INTE det.
funkar prima.. släng in en sked och testa.. seglivad myt
..............jag HADE spolat iaf !!!!!!!
funkar prima.. släng in en sked och testa.. seglivad myt
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |