Tar mc-kort snart, har köpt CBR929 -00, vill BRASSA på bakhjul mm

swlabr

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
1984, Suzuki GSX400FWS; 1996 Honda CBR900RR Fireblade
Det var på en av banlektionerna. Jag hör ett jävla tjut. Vänder mig om och tittar. Och där är han. ELEVEN. Och böörnar. Och försöker sen få upp den på bakhjulet. Strax var läraren där. Och så hör jag "ah..förlåt, förlåt". Det var på riktigt! hahaha!
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Hur in i helv- hittar ni såna här trådar? Sitter ni med ficklampa och spanar i arkiven, eller har ni några speciella sökord? :D:3freak
 

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Hur in i helv- hittar ni såna här trådar? Sitter ni med ficklampa och spanar i arkiven, eller har ni några speciella sökord? :D:3freak
Det är bara folket från den tiden som tråden skapades fram tills han slutade göra inlägg som kommer ihåg honom.

Anledningen till att den här har börjat synas igen är för att Jörgen Karlsson nämnde "BRASSARN" och även "v-gurra" HÄR

Kolla gärna v-gurra också om du har tid över :hihi
 

Tinaplinius

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Ort
Hästveda
Hoj
Kawasaki ZR 7S-04
Exakt, varför bli som en idiot?? Man ska ju inte köra på det viset... Man ska ha kontroll, håller oxå på med mitt kort men ska då aldrig köra så, en sån vill jag inte möta därute, sån inställning ska man ju inte ha när man ska ha Mc- kort att man vill köra i 200 och bli som Ghost rider, lite sjukt måste jag säga, men vill man vara med i statistiken över döda i trafiken så Be my guest.... Så kan man ju köra på en bana, det finns gott om sådana om man vill leka med sin mc, och dessutom måste man vara snäll mot sin Mc, bara en personlig åsikt..:tuttar
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Exakt, varför bli som en idiot?? Man ska ju inte köra på det viset... Man ska ha kontroll, håller oxå på med mitt kort men ska då aldrig köra så, en sån vill jag inte möta därute, sån inställning ska man ju inte ha när man ska ha Mc- kort att man vill köra i 200 och bli som Ghost rider, lite sjukt måste jag säga, men vill man vara med i statistiken över döda i trafiken så Be my guest.... Så kan man ju köra på en bana, det finns gott om sådana om man vill leka med sin mc, och dessutom måste man vara snäll mot sin Mc, bara en personlig åsikt..:tuttar

Snäll mot sin MC :rofl snälla! Det är ingen hund, häst eller katt som brewdar ska förmänskliga hela tiden. Vill man vara snäll mot en MC ska man lufta den ordentligt då och då.
 

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Ort
STHLM
Hoj
HRC Duchunter
Är märket på bakkåpan en repa eller bara en synvilla pga blixten?
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Det kaaan vara en liiten repa på den men tror det går bort med rubbing.......kan slå av en hundring eller 2 på priset. "blocket mode" :rofl
 

Tinaplinius

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Ort
Hästveda
Hoj
Kawasaki ZR 7S-04
Hej, var o en gör ju som de vill givetvis, och köra som en dåre o önska man vore Ghost rider är ju töntigt!!O jag snäll mot sin mc, det är ju dyrt att ha en o dyrt att köpa o man får ta hand om den, det tänker jag med min, o vill jag köra som en idiot hade jag åkt på bana o inte i trafiken, men visst ta du o kör som en idiot tills dit kort ryker, ryker det ryker dina ev. andra kort oxå... Jag är snäll mot min mc, ser till den håller länge o inte sliter ut drev osv i onödan, men som sagt upp till var o en, så slösa du bort din hoj bara va:arsele:bananassågod..
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
:( Muuhuuuu... Läser tråden, blir så sugen på en svinkörning men icke. Det regnar/snöar! Fyfaan..:död

Flera månader till man kan ut och slanga helvetet, slå nya tidsrekord på favoritskogsvägen, varva ur siste pinn på gasa-remsan och klippa ett par fem snuthäng på vägen hem. Måtte 2013 bli långt å varmt!!111!!1!!

Kan inte fler lägga upp sina bästa minnen från något typ "det där var liiiite nära", "det ska gå" och "jäklaar vilken landning"? Så man inte dukar under i vintertristessen...

Min favorit från året var nog när jag lyckats kravla mig ur rullstolen, upp på hojen och på nåt vis tagit mig iväg ut på landsvägen sen tokvurpan två månader innan. Första wheelien på två månader, fyyfahahan.. :yoparty
 
Last edited:

Troetter

Drömmer om en värld i veblen.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Guldkusten
Hoj
-
Det här var anledningen till att man gick med i Sporthoj.com en gång i tiden! :D Så totalt oseriöst och flummigt! :rock

Var tog dom människorna vägen, försvann dom samtidigt som mammorna kom in på forumet och predikade? :va
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Hej BRASSARN<3
Du är min idol jag ser upp till dig!
Jag har med sätt alla Ghostrider filmer!
Å nästa år skaffar jag riktig hoj!
Jag har försökt ta till mig allt du skrivit!
Å tack å hej!:)
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Hej BRASSARN<3
Du är min idol jag ser upp till dig!
Jag har med sätt alla Ghostrider filmer!
Å nästa år skaffar jag riktig hoj!
Jag har försökt ta till mig allt du skrivit!
Å tack å hej!:)

Bra mål! rätt inställning men inte alla som kan bli som brassarn!

På klippet ovanför så kan du kolla in vid 3:46 den dagen du klarar det är du fullfjädrad!
 

GasRasare

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Ort
Norr om Uppsala
Hoj
GSXR 1100 -86
Hej, var o en gör ju som de vill givetvis, och köra som en dåre o önska man vore Ghost rider är ju töntigt!!O jag snäll mot sin mc, det är ju dyrt att ha en o dyrt att köpa o man får ta hand om den, det tänker jag med min, o vill jag köra som en idiot hade jag åkt på bana o inte i trafiken, men visst ta du o kör som en idiot tills dit kort ryker, ryker det ryker dina ev. andra kort oxå... Jag är snäll mot min mc, ser till den håller länge o inte sliter ut drev osv i onödan, men som sagt upp till var o en, så slösa du bort din hoj bara va:arsele:bananassågod..

Inte för att vara den som är den, men jag hoppas du inser att detta på inget sätt är en seriös tråd. Jag har sett att du postar liknande inlägg i liknande trådar och vill bara upplysa dig i all välmening. :)

För övrigt anser jag att sportiga fordon skall köras hårt och vårdas ömt! ;)
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top