Spiido
Medlem
BRASSARN for President!
Det är bara folket från den tiden som tråden skapades fram tills han slutade göra inlägg som kommer ihåg honom.Hur in i helv- hittar ni såna här trådar? Sitter ni med ficklampa och spanar i arkiven, eller har ni några speciella sökord?
Exakt, varför bli som en idiot?? Man ska ju inte köra på det viset... Man ska ha kontroll, håller oxå på med mitt kort men ska då aldrig köra så, en sån vill jag inte möta därute, sån inställning ska man ju inte ha när man ska ha Mc- kort att man vill köra i 200 och bli som Ghost rider, lite sjukt måste jag säga, men vill man vara med i statistiken över döda i trafiken så Be my guest.... Så kan man ju köra på en bana, det finns gott om sådana om man vill leka med sin mc, och dessutom måste man vara snäll mot sin Mc, bara en personlig åsikt..
Hur in i helv- hittar ni såna här trådar? Sitter ni med ficklampa och spanar i arkiven, eller har ni några speciella sökord?
Hej BRASSARN<3
Du är min idol jag ser upp till dig!
Jag har med sätt alla Ghostrider filmer!
Å nästa år skaffar jag riktig hoj!
Jag har försökt ta till mig allt du skrivit!
Å tack å hej!
Hej, var o en gör ju som de vill givetvis, och köra som en dåre o önska man vore Ghost rider är ju töntigt!!O jag snäll mot sin mc, det är ju dyrt att ha en o dyrt att köpa o man får ta hand om den, det tänker jag med min, o vill jag köra som en idiot hade jag åkt på bana o inte i trafiken, men visst ta du o kör som en idiot tills dit kort ryker, ryker det ryker dina ev. andra kort oxå... Jag är snäll mot min mc, ser till den håller länge o inte sliter ut drev osv i onödan, men som sagt upp till var o en, så slösa du bort din hoj bara vassågod..
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|