Tar mc-kort snart, har köpt CBR929 -00, vill BRASSA på bakhjul mm

Dark_Messenger

Guest
Jag håller med, posta länkar, damn it! Jag har missat bägge dessa godbitar!

Kommer inte ihåg vad de hette och jag får inte upp några vettiga svar. Kanske har de försvunnit när SH brakade ihop :va

Synd om det är så för de är riktigt riktigt roliga. Speciellt tejpsnubben. :) Den tråden SKALL läsas från post 1 och framåt!
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
VA FAN!!!
Spirit, fan vad taskig du är...jag som letade som fan :(

Hehe, men du ska få veta hemlisen med att hitta trådar på sporthoj SNABBT... eftersom sökmotorn här är helt oanvändbar, så använder man Google. Skriv ordet "sporthoj" följt av frasen du letar efter. Du kommer att finna på en sekund. ;)
 

Linuus

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Gixxer 600 "Corona", Suzuki GS 500 E (SÅLD!)
2938432 Hehe, men du ska få veta hemlisen med att hitta trådar på sporthoj SNABBT... eftersom sökmotorn här är helt oanvändbar, så använder man Google. Skriv ordet "sporthoj" följt av frasen du letar efter. Du kommer att finna på en sekund. ;)
Jag gjorde ju det :(
 

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Ort
Mettidreten
Hoj
--
Last edited:

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Ja
Hoj
KTM Alpentwin
Hahaha! fan va bra tråd! Ut och brassa helvetet! Ännu mer coolt om det är halt och minus grader. Då är du min hero!
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Brassarn!
Skulle du vilja brassa lite med mig nästa år, och lära mig dina bästa brassningar?
Jag gasar helvet, men jag får liksom inget brassarn-touch på det hela. Snälla hjälp mig!
 

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Ort
Mettidreten
Hoj
--
Brassarn!
Skulle du vilja brassa lite med mig nästa år, och lära mig dina bästa brassningar?
Jag gasar helvet, men jag får liksom inget brassarn-touch på det hela. Snälla hjälp mig!

Som av en händelse låter härmed BRASSARN meddela att med start av nästa år kommer sedermera allehanda galenskaper samt direkt livsfarliga stunts att läras ut, under direkt överseende av herr übergross Brasseur själv.
Anmälan sker genom VHS, och är studiemedelsberättigande. Utbildningen avslutas med ett traditionsenligt uppkörningsprov, vilket givetvis övervakas och poängsätts av herr Brasseur. Naturligtvis ges extra företräde till storbystade blondiner, vilka företrädesvis bär blåa t-tröjor med texten "kulla" på.
Sista anmälningsdag till årets mest spännande hopkok av svineri och vaginala överträden är 19:e januari. Se till att inte missa denna årets enda chans!

Då detta är en högre kurs i allmänt svineri och totalt regelvidrigt trafikbeteende, förespråkas gedigna förkunskaper inom nämnda ämnesområden. kort sagt, riktiga svin leker bäst med lika skitiga svin.
I övrigt kan också nämnas att då utbildningen genomförs på öppen gata, utanför polisstationer, dagis och andra minst sagt olämpliga områden, är det högst rekomenderat att se till att bli av med lappen innan påbörjad utbildning. Detta då lapphelvetet ändå kommer att ryka åt helvet innan du ens hunnit dricka första groggen.

Puss och kram, låt väl smaka och dra i helvet!

MVH Brassarn
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Visste ni att släpper man ner en keps och en hjälm från 25m höjd så händer det inget med kepsen o hjälpen pajar ganska ordenkligt?

Så alla ni tuffa grabbar måste köra med keps för den som använder hjälm har blivit huzzlad:p

fan brassarn.......nästa vår när jag tagit kk ska jag testa alla dina knep :2cool
 
Last edited:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top