BRASSARN skrev:Du, jag brassar i detta nu.. Funderar att på dra ner å taxa ut raketen för en liten kvällsrunda. Vore skönt att rasta den lite, bara en lugn fin runda 200 knyck. rolf (_)_)|||||D roflmao
BRASSARN skrev:Du, jag brassar i detta nu.. Funderar att på dra ner å taxa ut raketen för en liten kvällsrunda. Vore skönt att rasta den lite, bara en lugn fin runda 200 knyck. rolf (_)_)|||||D roflmao
Bifffen skrev:Är du på riktigt???????
tagga ner o känn lugnet grabben man blir ingen ghost-rider på en säsong.
krävs nog flera 1000 timmar för det.......
Tagga ner lite om du är rädd om livet otroligt att du klarat dig så här långt med ett sånt resonemang....
Backblade skrev:Brassarn du kan få åka med mig i min 740. Vi sladdar lite i 30 i en rondell sen avslutar vi med deep throat och hångel på ramberget
QUOTE]
AHHH guuu va haaeerlig!
Då kan du få åka med mig på min cbr, när jag tränar högfarts-stunt! Slangar och stämplar asfalt som värsta kungen, och matar i växlarna och drar i helvet... flera hundra kilometer i timmen!!!!!
Totalt näck ska vi vara också, insmetade i honungsklet så vi glider bra, och rulla runt i gräset med vrålstånd! YIHAAA
Mc-Krille skrev:Du brassarn, lever du fortfarande?
MMMM... åtminstone tills våren tinar banan, och det är dags att starta cykeln me rullen i bött å fullt varvbryt.... å sen ALDRIG släppa en endaste sekund!
Dra i helvet!
/BRASSARN
BRASSARN skrev:1367541Hej!
jag är en 25-årig kille som är ny på detta med mc, och tänkte fråga mig för lite råd och tips.
Jag har i dagsläget inget mc-kort, håller på att ta detta.
Men jag har ju såååklart sett alla balla filmer där tuffingarna brasssar på i helvet på bakjul å annat. Bara drar i helvet å rockar på upp till en sisådär 300 blås.
Jag gillar mest Ghost Rider. Han bara så värst, PRECIS sån ska jag bli!!!! Jag tror liksom att det gäller att visa att man är man nog att köra, för då aktar sig andra fordon, och riskerna minskar, och därigenom minskar antalet olyckor!
Alla borde fan köra så.
Sen hade jag tänkt att göra egna filmer som tex Las Vegas Extremes, för dom e så balla.
Jag har köpt en Honda CBR 929 Fireblade, årsmodell -00. Och nu vill ju givetvis jag också BRASSSA på i helvet som alla dom på filmerna, tex Las Vegas Extremes. Vill såklart lära mig attt brassa på bakhjulet på 6:an varvbryt, toppa hojen ståendes på en sida, å kunna göra stoppies från topphastighet till 0.
Är det något speciellt man ska tänka på i min situation? Tex, ska man ha skinnbyxor också, alltså inte bara skinnjacka. Har sett att många brassar på bakhjulet i sådär 200 knyck iförda bara skinnjacka, jeans och tofflor.
Vore tacksam om någon gav lite råd å tips. För man vill ju inte råka illa ut nu när man ska ut å BRAASSSAA på utav bara FAAA*.
Vad ska man tänka på i första hand när man tränar bakhjulskörning och andra stunts ute på vägarna???
Är det tillräckligt med en CBR929, eller ska man satsa på en turbomatad värsting-hayabusa eller liknande??
PS: nån annan som har en 929??? Berätta gärna hur den känns att kränga upp på bakhjulet i fullt blås på högsta växel, å smälla upp i en stoppie mm.
MVH "BRASSARN"
"nu ska gasa helvet här asså" - blytung monologRoLLER skrev:2583329Tråden e värd att lyftas!
Brassarn har fått en hel generation sporthojsåkare att säga "Brassa i helvet". Precis som killing-gängets utryck "På". Det mesta är "i helvet" med ett uteslutande "e". Vad det än e egentligen.
Killen är kung!
BRASSA I HELVET!!!
BRASSARN skrev:Jag tror liksom att det gäller att visa att man är man nog att köra, för då aktar sig andra fordon, och riskerna minskar, och därigenom minskar antalet olyckor!
Riktiga män smäller full gas å bara matar i växel efter växel, ända tills varvbryt!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|