Tattuera änlgavingar. Coolt eller inte?

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
KarlJohan skrev:
Tack!
Velar lite fram o tillbaka. Men tror att jag vill ha vingar på ryggen. Är mest orolig för att det ska göra helvetiskt ont! :död

Ska fundera lite till.

Fundera väldigt mycket innan du gör något. Den kommer ju faktiskt att sitta där för alltid och det är inte alla som förstådd vidden av det.

Jag personligen hade inte valt det motivet för min rygg, men som tur är så är det ju inte mig det handlar om heller.

Ont gör det, men bara tillfälligt. :tummenupp

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
KarlJohan skrev:
Det har jag ju gjort! De ska sitta på ryggen. OM det blir några.
Just det, kan tillägga att jag inte skissat på några.

Är för dålig på att rita! :D

det där löste ni ju själva! :tummenupp

Coola Ola

Guest
Vetefan faktiskt. Kanske att den kan se ok på några få personer beroende på personlighet och utseende men rent generellt så går det bort. Känns lite fjortis.

-edit- ska du nödvändigtvis ha vingar/drakvingar tycker jag du ska göra så här istället :D
dragon.jpg

Last edited:

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Coola Ola skrev:
Vetefan faktiskt. Kanske att den kan se ok på några få personer beroende på personlighet och utseende men rent generellt så går det bort. Känns lite fjortis.

-edit- ska du nödvändigtvis ha vingar/drakvingar tycker jag du ska göra så här istället :D
dragon.jpg

Hahaha, nja... tror inte det. :D

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KarlJohan skrev:
Vad tycker ni?
Iofs är väl poängen med tattueringar att man ska ha nåt som man själv gillar o inte lyssna så mkt på andra, men vad tycker ni?
Själv tycker jag det rockar! :yoparty :)

Totaly Gay.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
kvittar la..
jag har inget emot tatueringar alls å skulle jag vilja göra vingar hade jag gjort det när jag hade råd :D

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Coola Ola skrev:

dragon.jpg
Vad är det där :rofl En drake som blitt skjuten med slaktpistol? :D

Tatuerare verkar vara ett roligt jobb.
eller piercare :rolleyes:

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Inte

Tatueringar är helt ute. Vad är det för meningen att tatuera sig när var och varenda nisse har tatueringar nuförtiden.

Småbrudar rusar till tatueraren så fort dom fyllt arton för att gadda sig för det är såååååå coolt.

Skaffa feta ärr istället, det är coolt. Helst med en historia till dom typ: "det här fick jag 1944 när en japansk upåt sänkte vårt slagskepp och en haj bet av halva pungkulan" Mycket coolt.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Killawife skrev:
Inte

Tatueringar är helt ute. Vad är det för meningen att tatuera sig när var och varenda nisse har tatueringar nuförtiden.

Småbrudar rusar till tatueraren så fort dom fyllt arton för att gadda sig för det är såååååå coolt.

Aj då...det tänkte jag inte på. :rolleyes:

Annars kan man ju göra det för att man själv vill och inte för att det skulle vara "inne". Man behöver inte styras av vad andra tycker. Egen vilja kan vara jättekul..testa på det vet jag..;)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Brutus skrev:
Aj då...det tänkte jag inte på. :rolleyes:

Annars kan man ju göra det för att man själv vill och inte för att det skulle vara "inne". Man behöver inte styras av vad andra tycker. Egen vilja kan vara jättekul..testa på det vet jag..;)

Ehh, hade du otur när du tänkte nu eller?
Varför vill alla göra det just nu då?
Varför tror du att du vill göra det just nu?
Kan det vara för att det har exponerats massor?
Kan det möjligtvis vara så att du är ett "Inne-offer"?
Varför just änglavingar på ryggen, kan det vara för att det är "dockusåpainne"?

[Edit]
Behöver man ens fråga andra vad dom tycker ska man hålla sig till tatueringarna som följer med i tuggummi paketen.
Det gäller IOFS alla "Vad tycker ni är snyggast, skinställ X eller skinnställ Y, hojmärke Z eller hojmärke Å, ska jag lacka gräddiskärt eller kukhuvudslila, ska jag .....

Det är en sak att fråga vad som är BÄST, hjälm A eller hjälm B, men kan man inte bestämma själv vad som är snyggast ska man nog be mamma att handla åt en.

Last edited:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
GuW skrev:
Ehh, hade du otur när du tänkte nu eller?
Varför vill alla göra det just nu då?
Varför tror du att du vill göra det just nu?
Kan det vara för att det har exponerats massor?
Kan det möjligtvis vara så att du är ett "Inne-offer"?
Varför just änglavingar på ryggen, kan det vara för att det är "dockusåpainne"?

[Edit]
Behöver man ens fråga andra vad dom tycker ska man hålla sig till tatueringarna som följer med i tuggummi paketen.
Det gäller IOFS alla "Vad tycker ni är snyggast, skinställ X eller skinnställ Y, hojmärke Z eller hojmärke Å, ska jag lacka gräddiskärt eller kukhuvudslila, ska jag .....

Det är en sak att fråga vad som är BÄST, hjälm A eller hjälm B, men kan man inte bestämma själv vad som är snyggast ska man nog be mamma att handla åt en.

Well...otur brukar jag ha.:)

Jag har inte direkt haft funderingar över huruvida andra ska tycka att mina tatueringar är balla eller inte. Vissa avskyr dem och andra gillar dem. Det bekommer mig inte. Jag har aldrig rådfrågat någon vad de tycker att jag ska göra för något. De tatueringar jag har, har jag för att jag tycker om motiven helt enkelt. Jag gjorde min första runt -93 och kan inte påstå att jag någonsin lidit när tatueringstrenderna har gått ner.

Om man ska göra saker just för att inte alla andra gör det så kan man ju ge fan i det mesta. Tycker bara att resonemanget är märkligt.

Och egentligen...naken hud är inte särskilt snyggt i mina ögon för den delen heller.

Edit: Verkar som du blandar ihop mig med trådstartaren för övrigt.

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Vill bara tillägga att bara för att jag frågar så innebär det ju inte att jag låter mig styras av folks svar.

Tyckte bara det var kul o höra lite olika åsikter...

Fan vad mycket bittra människor det finns!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år