KarlJohan skrev:Ok. Varför är jag inte förvånad...
Har jag uttryckt mina åsikter till dig tidigare nån gång eller?
KarlJohan skrev:Ok. Varför är jag inte förvånad...
KarlJohan skrev:Tack!
Velar lite fram o tillbaka. Men tror att jag vill ha vingar på ryggen. Är mest orolig för att det ska göra helvetiskt ont!
Ska fundera lite till.
KarlJohan skrev:Det har jag ju gjort! De ska sitta på ryggen. OM det blir några.
Just det, kan tillägga att jag inte skissat på några.
Är för dålig på att rita!
Coola Ola skrev:Vetefan faktiskt. Kanske att den kan se ok på några få personer beroende på personlighet och utseende men rent generellt så går det bort. Känns lite fjortis.
-edit- ska du nödvändigtvis ha vingar/drakvingar tycker jag du ska göra så här istället
KarlJohan skrev:Vad tycker ni?
Iofs är väl poängen med tattueringar att man ska ha nåt som man själv gillar o inte lyssna så mkt på andra, men vad tycker ni?
Själv tycker jag det rockar!
Vad är det där En drake som blitt skjuten med slaktpistol?Coola Ola skrev:Vetefan faktiskt. Kanske att den kan se ok på några få personer beroende på personlighet och utseende men rent generellt så går det bort. Känns lite fjortis.
-edit- ska du nödvändigtvis ha vingar/drakvingar tycker jag du ska göra så här istället
Killawife skrev:Inte
Tatueringar är helt ute. Vad är det för meningen att tatuera sig när var och varenda nisse har tatueringar nuförtiden.
Småbrudar rusar till tatueraren så fort dom fyllt arton för att gadda sig för det är såååååå coolt.
Brutus skrev:Aj då...det tänkte jag inte på.
Annars kan man ju göra det för att man själv vill och inte för att det skulle vara "inne". Man behöver inte styras av vad andra tycker. Egen vilja kan vara jättekul..testa på det vet jag..
GuW skrev:Ehh, hade du otur när du tänkte nu eller?
Varför vill alla göra det just nu då?
Varför tror du att du vill göra det just nu?
Kan det vara för att det har exponerats massor?
Kan det möjligtvis vara så att du är ett "Inne-offer"?
Varför just änglavingar på ryggen, kan det vara för att det är "dockusåpainne"?
[Edit]
Behöver man ens fråga andra vad dom tycker ska man hålla sig till tatueringarna som följer med i tuggummi paketen.
Det gäller IOFS alla "Vad tycker ni är snyggast, skinställ X eller skinnställ Y, hojmärke Z eller hojmärke Å, ska jag lacka gräddiskärt eller kukhuvudslila, ska jag .....
Det är en sak att fråga vad som är BÄST, hjälm A eller hjälm B, men kan man inte bestämma själv vad som är snyggast ska man nog be mamma att handla åt en.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|