kajlyl
Tillbaka!
ingen som har någon med nått nordiskt/vikinga aktigt? är sugen, men vet inte riktigt hur man ska få till nått snyggt...
kajlyl skrev:ingen som har någon med nått nordiskt/vikinga aktigt? är sugen, men vet inte riktigt hur man ska få till nått snyggt...
nä,tatuerade mig första gången när ja va 18 eller 19 å ja va ju självständig då åzå,tycker bara att det är snyggt å trivs med detNyteknik skrev:Är tatueringen en symbol för din självständighet?
Nyteknik skrev:Vad vill ni som har tatuerat er att de som ser er tänker om er?
Emmi skrev:Mina kostade 500kr och 700kr tror jag. Gjorde den på axeln när jag var 15, morsan följde med. Sen gjorde jag den andra när jag var 17. Funderar på en till, mellan skulderbladen. Vad tror ni?
Trejde bilden är på hur det skulle se ut, inget gjort än.
Jag tycker du ska göra den för att DU tycker den är snygg, inte för att andra tycker si och så om den.Emmi skrev:Mina kostade 500kr och 700kr tror jag. Gjorde den på axeln när jag var 15, morsan följde med. Sen gjorde jag den andra när jag var 17. Funderar på en till, mellan skulderbladen. Vad tror ni?
jag ä åzå för kort för att bli seriös modell,får nog inte ens bli oseriös jag tycker iaf tatueringarna ser bra utEmmi skrev:Rickey Key & Sharpedge: Jag gillar dem, sen struntar jag i vad alla andra tycker. Givetvis gör jag den för att jag tycker är snygg och vill ha den, men lite tips eller ideér innan man gör den skadar aldrig.
Jag är för kort (172 cm) för att bli seriös modemodell (och har inte rätt utseende för den delen heller), gör det bara på skoj, tjänar lite extra pengar, får åka runt & festa & ha kul & får betalt för det.
Emmi skrev:Mina kostade 500kr och 700kr tror jag. Gjorde den på axeln när jag var 15, morsan följde med. Sen gjorde jag den andra när jag var 17. Funderar på en till, mellan skulderbladen. Vad tror ni?
superbeast skrev:jag ä åzå för kort för att bli seriös modell,får nog inte ens bli oseriös jag tycker iaf tatueringarna ser bra ut
Absolut!Emmi skrev:Rickey Key & Sharpedge: Jag gillar dem, sen struntar jag i vad alla andra tycker. Givetvis gör jag den för att jag tycker är snygg och vill ha den, men lite tips eller ideér innan man gör den skadar aldrig.
Emmi skrev:Jag är för kort (172 cm) för att bli seriös modemodell (och har inte rätt utseende för den delen heller), gör det bara på skoj, tjänar lite extra pengar, får åka runt & festa & ha kul & får betalt för det.
Japp, svar på båda.sharpedge skrev:Absolut!
Jag tycker enkelt är bra och en ren "Fighter" utan en massa bôôs runt blir apsnyggt
Precis som en tjejkompis till mig, tro fan det är ballt att få betalt för att festa
hm,*funderar* ölmage modell kanske vore nått det har ja iaf utseende förEmmi skrev:Seriös modemodell. Sen kan man vara seriös glamourmodell, seriös runwaymodell, seriös reklammodell....
Tinatjejen, föreställer inget särskilt, svart mönster bara, båda i samma stil.
aha, de förklarar ju sakenEmmi skrev:Tinatjejen, föreställer inget särskilt, svart mönster bara, båda i samma stil.
superbeast skrev:hm,*funderar* ölmage modell kanske vore nått det har ja iaf utseende för
Emmi skrev:...Funderar på en till, mellan skulderbladen. Vad tror ni? ...
tjenare!nån ska alltid va förstRanta skrev:Och intresset... Dricker hellre öl å sprit ett par gånger i veckan än å träna osv...
Har iof inte sett så många ölmage modeller, men hey du kan juh bli den förste...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|