Det är coolt när de går från rygg till armar eller bröst...ninja_1 skrev:nästa projekt blir en fantasy drake som går från ryggen ner över brösten..kommer bli GRYM
Fonetisk skrift, nu måste jag kolla upp det
Det är coolt när de går från rygg till armar eller bröst...ninja_1 skrev:nästa projekt blir en fantasy drake som går från ryggen ner över brösten..kommer bli GRYM
Tycker det översta var fint, vad heter det?`akora skrev:Nått av följande typsnitt:![]()
Emmi skrev:Tycker det översta var fint, vad heter det?`![]()
Jo, en förkortning skulle ju vara betydligt enklare...akora skrev:Det heter, "allé allá akora mushu arabica lumeto" (har funderat på en förkortning)
![]()
Mattias skrev:Jag minns var jag bor, jag behöver inte skriva det nånstans på kroppen. Jag minns också vad det är för fabrikat på min motorcykel och vad min flickvän heter. De sista två ändras dessutom emellanåt, så det vore korkat att skriva nåt sånt permanent.
Emmi skrev:Jo, det var nåt åt rätt håll... lite små bara...=(
ninja_1 skrev:tänka bara på att inte göra ngt med för mycke krumilurer på bara..ser inte bra ut om du inte gör det stort
Drkosmos skrev:Har 5 tatueringaoch snart ett 10mm hål i örat
![]()
Det gör nog jävligt ont i såna fall...NO_FEAR skrev:Kan man tatuera sig under foten
vill ha texten:
Made in SWEDEN
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!