Tatueringar och snygga fonts?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Fixa lite flejms på sidorna blir de kanooon!! :)

Bifogat

• fight.jpg
    fight.jpg
    19.9 KB · Visningar: 68
  • fuel.jpg
    fuel.jpg
    32.2 KB · Visningar: 88

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
svar

ännu ett känsligt ämne,som tur är så är det tillåtet att ha olika smak o uppfattning om saker o ting i sverige(ännu så länge).själv är man en flitig nyttjare av nål o bläck o har aldrig ångrat mig. mvh jacke

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Emmi skrev:
Fan vilken fränt tatuering! :fakta Stenhård! :rock
Jo, precis sån stil...
gammal text ...javisst , men den är grym..jag gjorde ungarnas namn och är skitnöjd........En del är hårda utan "tattileringa" vi andra försöker på vårt sätt :)......Här är mina .....Daniella

Bifogat

• P7220086.JPG
    P7220086.JPG
    19.2 KB · Visningar: 193

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Robbie ....Kör på texten emmi den är så nice ............ ska finnas böcker i bokhandeln med texterna och finns på nätet med.........( det var dålig bild på denna )

Bifogat

• P7220087.JPG
    P7220087.JPG
    21 KB · Visningar: 132

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Emmi!

Om du vill hitta på något eget så bara måste jag rekommendera min kompis Peter(Peppe Pucko), i somras skissade han på en tatuering åt mig bara efter att jag talat om ungefär vad jag tänkt mig, och den ska göras så fort tillfälle ges. Han är skitduktig på att teckna, och skulle nog inte ha något emot att komma med idéer till en söt tjej som du.. :)

/Anneli

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Anneli.a skrev:
Emmi!

Om du vill hitta på något eget så bara måste jag rekommendera min kompis Peter(Peppe Pucko), i somras skissade han på en tatuering åt mig bara efter att jag talat om ungefär vad jag tänkt mig, och den ska göras så fort tillfälle ges. Han är skitduktig på att teckna, och skulle nog inte ha något emot att komma med idéer till en söt tjej som du.. :)

/Anneli

Hitta på nåt eget o låta nån annan göra det? :3freak

750RR

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
sluta kludda massa ful skit på kroppen nu, osmakligt värre.........du e en liten snorvalp och skall inte ha massa text med såna typsnitt på kroppen-.........

fighter kanske betyder kanske mer än ord för dig, men varför välja att skriva det på kroppen, det skall ju vara i dig inte på.....

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
maverick_750rr skrev:
Hitta på nåt eget o låta nån annan göra det? :3freak

750RR

:7peta Vissa av oss är inte så begåvade när det gäller att teckna/skissa, där av mig, så om man då har någon man kan berätta för vad man tänkt sig (för man vet ju hur man vill ha de men kan som sagt inte få ner det på papper)och som klarar av att få ner det man tänkt, dessutom så dt blir lite bättre än det man från början tänkt, så e de väl bara tacka o ta emot... :crash

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Ravetrancer skrev:
fighter kanske betyder kanske mer än ord för dig, men varför välja att skriva det på kroppen, det skall ju vara i dig inte på.....

Wow.så är det ju faktiskt. Nu säger jag emot mig själv. Men ja tycker så. Också.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Lilla_damen skrev:
emmi; är inte du modell? ge fasen i att tatuera dej på ett så "synbart" ställe som mellan skuldrorna då! inget illa menat, Litet tips bara.. :)
Vänta nåt år tills du inte modellar mera.
Jag har redan två som syns väl...Dessutom satsar jag inte speciellt mycket på modellandet, det är bara kul o ger mej lite extra pengar...

Ravetrancer skrev:
sluta kludda massa ful skit på kroppen nu, osmakligt värre.........du e en liten snorvalp och skall inte ha massa text med såna typsnitt på kroppen-.........

Håll käften Saso, du har ingen talan. :fakta Varför skriva det på kroppen? För att jag tycker det är snyggt, tillräckligt som svar?

Annelie.A, tack för tipset, får tänka på det. Jag har målat mina andra själv, och ska se om jag kan dra ihop nåt av grundtexten jag har.

Therudeboy

Guest
Vad heter typ snittet du använder emmi?

Om du vill så kanske du skulle kunna göra om denna till samma typ snitt? :hej

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Emmi skrev:
Jag har redan två som syns väl...Dessutom satsar jag inte speciellt mycket på modellandet, det är bara kul o ger mej lite extra pengar...

Håll käften Saso, du har ingen talan. :fakta Varför skriva det på kroppen? För att jag tycker det är snyggt, tillräckligt som svar?

Annelie.A, tack för tipset, får tänka på det. Jag har målat mina andra själv, och ska se om jag kan dra ihop nåt av grundtexten jag har.
vidrigt.....hoppas att den inte blir stor om du nu ska göra den. Tycker inte text passar på en tjejs kropp. Tror bara det är en kopia på simmerskans DIVA tagg , mesigt och efterapande. Har eb väninna som är fullklottrad med skit, hon va med i en dokusåpa för ett par år sen. Fult. Har svårt att tro att när du är i 40årsåldern o har barn med Jens o ett hus eller radhus att du fortfarande komme gilla kluddet på kroppen. Många idag kluddar skit på kroppen utan att tänka sig för riktigt, det anses ju som så cooooolt. Alla vill ha en originell tagg etc. Snart e man fan originell om man inte har en tagg.
Om du nu ska göra en tagg så gör nått vackert, inte en ful jävla svart text.

//R

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...