hållundan
Emozione!
komigen ta dig en jävel nu.....inte är du på jobbet itne?
äsch, det är ingen ursäkt....UrbanTiger skrev:De kan du fethaja
ähhhh =)UrbanTiger skrev:Skulle se jävlit illa ut här alltså
Skulle nog vilja byta ut old english mot tatueringar över huvud taget.desivon skrev:Ohh. undvik old english, alla bönder och skit har det. Ta ngt eget istället.
gammal text ...javisst , men den är grym..jag gjorde ungarnas namn och är skitnöjd........En del är hårda utan "tattileringa" vi andra försöker på vårt sätt ......Här är mina .....DaniellaEmmi skrev:Fan vilken fränt tatuering! Stenhård!
Jo, precis sån stil...
gladh skrev:
Anneli.a skrev:Emmi!
Om du vill hitta på något eget så bara måste jag rekommendera min kompis Peter(Peppe Pucko), i somras skissade han på en tatuering åt mig bara efter att jag talat om ungefär vad jag tänkt mig, och den ska göras så fort tillfälle ges. Han är skitduktig på att teckna, och skulle nog inte ha något emot att komma med idéer till en söt tjej som du..
/Anneli
maverick_750rr skrev:Hitta på nåt eget o låta nån annan göra det?
750RR
Ravetrancer skrev:fighter kanske betyder kanske mer än ord för dig, men varför välja att skriva det på kroppen, det skall ju vara i dig inte på.....
Jag har redan två som syns väl...Dessutom satsar jag inte speciellt mycket på modellandet, det är bara kul o ger mej lite extra pengar...Lilla_damen skrev:emmi; är inte du modell? ge fasen i att tatuera dej på ett så "synbart" ställe som mellan skuldrorna då! inget illa menat, Litet tips bara..
Vänta nåt år tills du inte modellar mera.
Ravetrancer skrev:sluta kludda massa ful skit på kroppen nu, osmakligt värre.........du e en liten snorvalp och skall inte ha massa text med såna typsnitt på kroppen-.........
fighter kanske betyder kanske mer än ord för dig, men varför välja att skriva det på kroppen, det skall ju vara i dig inte på.....
Mattias skrev:Å en Monster Dork!
vidrigt.....hoppas att den inte blir stor om du nu ska göra den. Tycker inte text passar på en tjejs kropp. Tror bara det är en kopia på simmerskans DIVA tagg , mesigt och efterapande. Har eb väninna som är fullklottrad med skit, hon va med i en dokusåpa för ett par år sen. Fult. Har svårt att tro att när du är i 40årsåldern o har barn med Jens o ett hus eller radhus att du fortfarande komme gilla kluddet på kroppen. Många idag kluddar skit på kroppen utan att tänka sig för riktigt, det anses ju som så cooooolt. Alla vill ha en originell tagg etc. Snart e man fan originell om man inte har en tagg.Emmi skrev:Jag har redan två som syns väl...Dessutom satsar jag inte speciellt mycket på modellandet, det är bara kul o ger mej lite extra pengar...
Håll käften Saso, du har ingen talan. Varför skriva det på kroppen? För att jag tycker det är snyggt, tillräckligt som svar?
Annelie.A, tack för tipset, får tänka på det. Jag har målat mina andra själv, och ska se om jag kan dra ihop nåt av grundtexten jag har.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|