Fan vilken fränt tatuering! Stenhård!ninja_1 skrev:som min typ eller
Emmi skrev:Fan vilken fränt tatuering! Stenhård!
Jo, precis sån stil...
Mattias skrev:Hur var det nu igen? Det är bara sjömän och kåkfarare som...
Det är nog sant..faktiskt... Har ni några andra kul fonts då? Det blir nog "Fighter" mellan mina skuldror.desivon skrev:Ohh. undvik old english, alla bönder och skit har det. Ta ngt eget istället.
Ankan skrev:Du menar väl inte att du är utan tattosar?? En hård biker som du??
Emmi skrev:Det är nog sant..faktiskt... Har ni några andra kul fonts då? Det blir nog "Fighter" mellan mina skuldror.
Emmi skrev:Det är nog sant..faktiskt... Har ni några andra kul fonts då? Det blir nog "Fighter" mellan mina skuldror.
Goines skrev:Slåss ofta eller?
Tänk över det både en och fjorton gånger innan bara. Gäller iofs alla tatueringar.
Mattias skrev:Jag minns var jag bor, jag behöver inte skriva det nånstans på kroppen. Jag minns också vad det är för fabrikat på min motorcykel och vad min flickvän heter. De sista två ändras dessutom emellanåt, så det vore korkat att skriva nåt sånt permanent.
Goines skrev:Slåss ofta eller?
Tänk över det både en och fjorton gånger innan bara. Gäller iofs alla tatueringar.
Emmi skrev:Jo, jag har två tatueringar redan, och har inte ångrat dem en sekund.
Fighter står för många saker för mej, och är inte bara ett ord...
Typsnitt i datorn, jag hittade inga snygga...
Ankan skrev:Då är vi åtminstone två stycken här på forumet med bevisad IQ överstigande ett normalt skonummer för män.
Ankan skrev:Då är vi åtminstone två stycken här på forumet med bevisad IQ överstigande ett normalt skonummer för män.
Emmi skrev:Jo, jag har två tatueringar redan, och har inte ångrat dem en sekund.
Fighter står för många saker för mej, och är inte bara ett ord...
Typsnitt i datorn, jag hittade inga snygga...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|