Tycker det gick alldeles utmärkt för herr lärling. Ska dit igen nästa vecka och bygga vidare på låret, blir mer old school så han får öva mycket på mig. Har ju ett till lår också, kanske kolla om han vill prova något annat på det![]()
Ja, för fan! Det där är helt ok arbete för en lärling. Vissa linjer ser litet darriga ut men i övrigt är det godkänt. Sett färdiga "tatuerare" som gjort sämre arbete än sådär...![]()
fy fan vad cool! Får man låna idén med nappen?Man måste ju skoja till det lite grann![]()
Nu har tatueringen flagnat klart, det måste väl innebära att jag kan träna muskelgruppen som vanligt? Man får ju ganska mycket pump vid gymmande, så skinnet vidgar sig en hel del...
Den sitter på underarmen
Ödets ironi. Hållt mig med träning i en vecka. Gick till gymmet för att äntligen köra ett benpass. Tro fan jag vrickar foten på vägen dit..
Är nog bara till att träna de! Har du inga skårpor så är det garanterat ingen fara!![]()
Najs
Verkar som jag behöver fylla i den svarta färgen en gång till dock. En ny freaking läkeperiod :/
Sånt är livet! Har nog suttit ca 15:timmar med min drake och då har jag ca:6 timmar kvar!![]()
Har ingen själv, men tyckte den här va fin
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy