ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
He he he,alla har rätt till sin åsikt,blev dock ärligt förvånad när du fortsatte att svara på inläggen efter din första "attack".Trodde du skulle smyga undan o låta tråden "kallna" if u know what i mean? (+poäng)Zee skrev:Väl talat.
Jag vill också förtydliga om att det där med 99,99% var kansk lite väl o ta i, men poäng kvartsår (kanske snarare 60-80% då..)... Många som tatuerar sig har dåligt självförtroende eller är finniga teens (eller biffiga muskelbuggare för den delen..) som ska va balla vilket i själv verket gör dem ännu töntigare. Sen finns det ju, som du säger, de som gör det för att dölja skador osv. De klandrar jag inte för fem öre.
Oh well. Sorry om endel av er blev asförbannade.
Däremot så kan man ju fråga sig själv hur många saker man gör mot sin egen vilja för att passa in i alla mallar nuförtiden egentligen.Tatuering kanske är en sån sak för vissa individer.Andra tar kanske på sig en rosa skjorta o köper champagneflaskor på spy bar fast dom inte ens har råd.Tror att det finns en liten "jävul" inom oss alla som vill bli matad med något gott då o då,få va lite egotrippad helt enkelt.Jag är glad att jag sluppit ångra mig för mina tatueringar iaf,det måste va hemskt att ha fått en gadd som man skäms/är missnöjd med.