Mylleman skrev:Hej!
Här finns en tråd för det mesta, men inte för TDM owners. Någon som vill ta upp tråden? Vore kul med lite synpunkter och tips.
Hmm... Får väl leta upp ett annat forum då.Trodde alla utom sofforna räknades som bus eller sport på den webben.fazerfun skrev:Kanske har att göra med att TDMen knappast räknas som en sport-eller bushoj....? En del trådar finns ju men jag tror inte hojen är särskilt vanlig på SH.
Mylleman skrev:Hmm... Får väl leta upp ett annat forum då.Trodde alla utom sofforna räknades som bus eller sport på den webben.
Här är jagLord Melchet skrev:Kolla i trx- tråden här på forumet, eller sök på en medlem som "heter" Jåke....
Jåke skrev:Här är jag
@Mylleman:
Kan väl hålla med om att TDM inte direkt är nån "sporthoj" och på så sätt inte riktigt hör hemma här på SH, men det finns många andra hojar som hör hemma ännu mindre...
Med rätt förarinställning och lite roliga delar är TDM (iaf 850) en alldeles utmärkt bushoj. Så många likasinnade tror jag inte det finns som är aktiva här, däremot såg jag att du redan hittat till Carpe-TDM
Har man en TDM850 kan man nog få lite tips i sagda TRX-tråd dessutom då det är "samma" motor
Vet inte hur många här som har erfarenhet av att skruva 900, men jag har iaf rivit både TDM850 & TRX till viss del och senior (nick: håke) håller just nu på att riva sin 91:a för att byta utgående axel. Det finns dessutom säkert mer än en person här som kör TDM900 men bara är passiv besökare
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|