tompelito
Ny medlem
Undrar lite över vad man ska tänka och träna på inför prov på Vägverket på Lördag. Några som har några bra tips eller erfarenheter ?
Och datumen för vinterdäck/dubbdäck.Lär dig räkna ut reaktionssträcka, bromssträcka osv. dom formlerna
Lär dig räkna ut reaktionssträcka, bromssträcka osv. dom formlerna
Tjena!!
allstå ja fixade teorin förra året, ja hade ej en bok. de finns ett skit grymmt MC teori program man kan tanka, jag körde de jävligt många ggr tills ja kunde allt... De kom en hel del frågor som fanns på de programmet.. tror de heter mc frågorna 2.1 lr något sådant.. hur som helst lycka till!!
Undrar lite över vad man ska tänka och träna på inför prov på Vägverket på Lördag. Några som har några bra tips eller erfarenheter ?
Tjena!!
allstå ja fixade teorin förra året, ja hade ej en bok. de finns ett skit grymmt MC teori program man kan tanka, jag körde de jävligt många ggr tills ja kunde allt... De kom en hel del frågor som fanns på de programmet.. tror de heter mc frågorna 2.1 lr något sådant.. hur som helst lycka till!!
tanka.?! Har vi en liten hacker som har vart inne på vägverkets databas?
Frågor e bra, men komplettera gärna med böckerna, där står också utförligare förklaringar till varför det är si eller så. Man pluggar inte bara för provet ju (?)
Jodå, jag började två dagar innan min b-teoriDet kommer nog gå jättebra, läs inget ikväll. Sista dagen före ett prov går du bara mentalt igenom det du redan kan. Skit i panik pluggning det ger ändå aldrig något.
Jodå, jag började två dagar innan min b-teori
Gick fint, 63 rätt
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO