Jag hoppas att alla ni T2-fanatiker har sett den 25 min längre ocensurerade versionen. Den gör T2 ännu bättre. Man fattar storyn på ett helt annat sätt. Plus att det är några riktigt schyssta och snygga effekter med som inte är med i den vanliga verionen.
Jag och en kompis såg T2 på bio 3 ggr ihop när det begav sig.
regisserat True lies.
Muhahaha gjorde exakt samma sak. Köpte en limited edition utgåva med ett silvrigt pappfodral utanpå den vanliga fodralet. Var laddad som fan, kommer hem och sätter på skivan. Den var grymt seg, det var verkligen ett SOUNDtrack. Kändes mer som olika ljud än musik.
...och nu väntar jag på att du ska smäda mig majkus, för att hålla traditionen vid liv, så blir alla glada och nöjda.
Det har jag inte så stort behov av faktiskt, jag har däremot noterat det omvända på sistone men det kanske vi kan ta vid annat tillfälle? Om vi för en gångs skull delar världsbild vore det väl synd att förstöra stämningen?
Jag hoppas att alla ni T2-fanatiker har sett den 25 min längre ocensurerade versionen. Den gör T2 ännu bättre. Man fattar storyn på ett helt annat sätt. Plus att det är några riktigt schyssta och snygga effekter med som inte är med i den vanliga verionen.
Jag och en kompis såg T2 på bio 3 ggr ihop när det begav sig.
Ibland bara måste man älska marknadsfolket, de tar en trave med gamla skitskivor från grym rulle och stoppar in befintlig skiva inkl fordral i en stanjol och säljer den dubbelt så dyrt. För du minns väl att skivan inuti är med samma gamla vanliga bild?
Det blir fler filmer i serien
den har jag missat, är det den som heter Directors cut? 1000 kr var lite mycket
[/img]
Den heter "T2 The ultimate edition dvd" och är omsluten i ett plåt-etui av borstad aluminium. Inget fejk utan äkta plåt alltså.
När jag plockade fram den nu så blev jag enna sugen på att kolla på den bara för de.
Tjurspillning.T1 är ju klassad som kulturskatt i staterna! Synda att vi inte har sånn kvalite här på våra kulturskatter.
Iaf man måste måg se den som en genomsnittligt actionrulle då vår älskade arnolds glansdagar som skådis är över :/
Men 7.4 på imdb är inte kasst då är den iaf sevärd.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |