Vi kan ju hålla på i evigheter fram och tillbaka här men jag kan inte förstå hur du kan tycka så om den filmen.
Vid 5+ tillfällen så garvade hela bion väldigt kraftfullt, vilket borde vara något slags bevis på humor.
Biopublik räknas ju inte. Salongen ligger ju dubbelvikt av skratt åt reklamfilmerna de redan sett hundra gånger på tv. Jag förstår att folk gillar filmen men jag är övertygad om att det är 80% nostalgi och 20% själva filmen.
Jag lär nog se transformers 2 nån dag jag också. Jag förväntar mig att den är som ettan fast extremare. Ännu fetare specialeffekter, ännu sämre story, ännu sämre humor och ännu hetare Megan Fox.
Jag vet inte om det blir bättre eller sämre om jag ska vara ärlig.
Öhhh
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
är du säker på att du såg "Transformers" och inte "Transor med former" på någon skum Göteborgsbiograf?
Judy Witwicky: [barging into Sam's bedroom, her husband in tow] Oh, for Pete's sakes! You are so defensive! Were you... masturbating?
Ron Witwicky: Judy...
Sam Witwicky: [frantic] Was I master... No, Mom!
Ron Witwicky: Zip it, okay?
Judy Witwicky: It's okay...
Sam Witwicky: No, I don't masturbate!
Ron Witwicky: That's not something for you to bring up.
Judy Witwicky: Okay.
Ron Witwicky: That's a father-and-son thing, okay?
Sam Witwicky: Father-son thing...
Judy Witwicky: I mean, you don't have to call it that word if that makes you uncomfortable... you can call it Sam's happy time or...
Sam Witwicky: [amazed] Happy time?
Judy Witwicky: ...my special alone time...
Ron Witwicky: Judy, stop!
Judy Witwicky: ...with myself.
Sam Witwicky: Mom, you can't come in and...
Judy Witwicky: I'm sorry. It's just been a weird night. I've had a little bit to drink.
Förbannat opassande, tar ut en helt och hållet från upplevelsen. Samma sak när biljäveln pissar på någon, minns inte vem eller vad. Störande var det då.
Har jag länkat transforminator trailern förresten?
http://black20.com/black20-trailer-park/transforminators