Teddy skrev:Det där kanske är någon special superduper varför priset är 200 dollar. Den som jag köpt från KTM finns att köpa på deras online shop för knappt 35 dollar eller kan beställas hos vilken KTM-återförsäljare som hellst för drygt 260 kr.
Förresten så hörde Mattias från Roadbike just av sig och berättade att mina termostater just kommit till butiken, de ska jag förbi och hämta efter jobbet.
Observera att jag inte känner någon som provat just denna modell (AKO använde en annan modell till sitt förra bygge).
Hittar ingen termostat på www.ktm.comTeddy skrev:Den som jag köpt från KTM finns att köpa på deras online shop för knappt 35 dollar..
Se mitt senaste inlägg. Känner du till just den modellen?Borsiin JR skrev:Vilken av KTM termostaterna är det,...
Eftersom jag kommer att ha två termostater kommer det inte innebära omedelbar katastrof om den ena går sönder men jag ska kolla tempmätaren noga.Borsiin JR skrev:...(har själv haft sönder 2st på gatcykeln slutade med att jag rev bort den och tejpar istället) skall du ha den är nog läge att ögna ofta på tempmätaren...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|